Har dere sex??

Sommerbaby:-)

Forelsket i forumet
Tenkte at å starte en ny tråd nå med sååå mange folk inne er sikkert kjempelurt[;)]

Eg lura rett å slett på om dokker har sex??
Eg har så lyst, men sambo er så skeptisk til den stooore magen å at han skal kjenne babyen[:D]
Hvordan har det??
E det eg som e storforlangende,  eller e det kanskje på tide å avslutte??[8|][8|]

Noen som tør dele erfaringer?
Det  var nemlig ikkje såå arti å spørre, men eg måtte bare[&o]

hehehehe det var ikke så mange som ville svare deg på dette.....
men jeg kan fortelle deg at sånn er det her også,jeg vil,men ikke mannen min.....drit kjipt.....
sånn var det ikke forrige gang,da hadde vi sex helt til slutt... kanskje han vil være litt mer forsiktig denne gangen siden det er ei jente vi venter?hehe, nei vet rett og slett ikke.... men vi koser jo og det kan være like godt det også med den svære magen og bekkene mitt....[;)]

ja vi har sex. Ikke ofte, men jeg vet fortsatt hva det er... (etter fødselen blir det tørke ei stund såå...) Jeg får bare masse kynnere når vi har sex. Magen blir veldig hard for det meste av tiden, så da kjenner jeg ikke bebin så godt.
En må neste ty til litt andre stillinger når en har slik en stor mage. Vi bruker mye stillingen som kalles teskje. Ligger på siden/bakfra.

(*herregud jeg trodde jeg var blyg jeg*)

ORIGINAL: Flori

Sex? Vet snart ikke hva det er [8|]. Jeg har ikke lyst, å mannen prøver seg heller ikke [:)]. 

Det er det samme her[&o]

ORIGINAL: carina82

ja vi har sex. Ikke ofte, men jeg vet fortsatt hva det er... (etter fødselen blir det tørke ei stund såå...) Jeg får bare masse kynnere når vi har sex. Magen blir veldig hard for det meste av tiden, så da kjenner jeg ikke bebin så godt.
En må neste ty til litt andre stillinger når en har slik en stor mage. Vi bruker mye stillingen som kalles teskje. Ligger på siden/bakfra.

(*herregud jeg trodde jeg var blyg jeg*)

blyg du??godt du er åpen[:D]stemte ganske godt med slik det ligge an her også.er ikke noe hela i taket å tenna i tapetet på soverommet lengre men....gleder meg til jeg blir lett og "flyttbar"igjen[:D]

Hm, her er det vel jeg som er den begrensende faktoren... Sambo vil, men venter på at jeg skal ta initiativet. Noe jeg sjelden gjør. Er som regel både trøtt og lei av den lite samarbeidsvillige struttemagen når vi går til sengs... Men kan ikke sex være med å fremskynde fødselen litt da? Bør kanskje ta initiativet til en hyrdestund i kveld, når jeg tenker meg om [;)]

Hihi.. satt i telefonen m sambo nå... Måtte spørre og diskutere hva som skal til for å få mer sex når jeg så tråden her. Begge vil ha, men overskudd, lyst og tid mangler. Må omprioritere litt her!!![8D] Bare èn gang i uka.... for lite!!!![>:]

Jeg vet jeg får bank for å fortelle dette, men jeg har forhandlet lenge for å få sex en gang i uka jeg, men når jeg endelig fikk det da, så hadde ikke jeg lyst fori da var magen i veien, og det føltes feil. æsj assa.

ORIGINAL: suprEspen

Jeg vet jeg får bank for å fortelle dette, men jeg har forhandlet lenge for å få sex en gang i uka jeg, men når jeg endelig fikk det da, så hadde ikke jeg lyst fori da var magen i veien, og det føltes feil. æsj assa.

hehehehehehehe

sex???? har jo ikkje noen mann en gang! men når han kommer hjem, da skal det bli saker da, trur eg!?!(blir vel berre en stor skuffelse for magen er i veien og kondisen er vel heller ikkje på topp, viss han rekker heim før fødselen da.) men hadde det vært et meget stort savn, skulle eg vel ha fått til noe på egenhånd! stor jente og klarer sjøl!

ORIGINAL: lalina
men hadde det vært et meget stort savn, skulle eg vel ha fått til noe på egenhånd! stor jente og klarer sjøl!

He-he, ja sånn skal det låte [:D]

Når vi først er inne på temaet... Carina skal vi pule ikveld?

Hvordan gikk de forhandlinge til suprEspen??? hehe[:)][:)]

Her er det mye sjeldnere enn før, får vondt i magen og i underlivet
etter vi har hatt sex.. og vi synes begge det er litt mer merkelig enn
til vanlig. så vi er heldigvis ganske enige da.. vi lo i går om at vi har
søndagssex.. hehe.. for det er da vi har tid..[:D][:D][:D] så en gang i uka
da sikkert...

Men lysten er der ja...

sex???? har jo ikkje noen mann en gang! men når han kommer hjem, da skal det bli saker da, trur eg!?!(blir vel berre en stor skuffelse for magen er i veien og kondisen er vel heller ikkje på topp, viss han rekker heim før fødselen da.) men hadde det vært et meget stort savn, skulle eg vel ha fått til noe på egenhånd! stor jente og klarer sjøl!

Dildoen i syskrinet kommer godt med ja.... hihi[:D]

ORIGINAL: Pia81

da sikkert...

Men lysten er der ja...

Vel.. kremt.

Jeg måtte ofre noen timer avslappning i uka mot massasje og husarbeid... Men det var ganske tøffe forhandlinger, spesielt når jeg prøvde meg med at jeg skulle ha daglig sex når jeg hadde ferie i forrige uke. Vil du ha flere detaljer fra forhandlingsprotokollen?

ja, jammen godt eg fant igjen den! hadde jo heilt glemt av den eg til eg fant den igjen.
men er det ikkje slik at man ikkje skal bruker dildoer og andre vibererende "hjelpemiddler/leketøy" når man er gravid? synes eg har lest det en plass, fordi det kan virke inn på hjertrytmen til barnet/forstyrre barnet?

ja, jammen godt eg fant igjen den! hadde jo heilt glemt av den eg til eg fant den igjen.
men er det ikkje slik at man ikkje skal bruker dildoer og andre vibererende "hjelpemiddler/leketøy" når man er gravid? synes eg har lest det en plass, fordi det kan virke inn på hjertrytmen til barnet/forstyrre barnet?

Tror jeg at jeg har lest å.... [8|]

ORIGINAL: suprEspen

ORIGINAL: Pia81

da sikkert...

Men lysten er der ja...

Vel.. kremt.

Jeg måtte ofre noen timer avslappning i uka mot massasje og husarbeid... Men det var ganske tøffe forhandlinger, spesielt når jeg prøvde meg med at jeg skulle ha daglig sex når jeg hadde ferie i forrige uke. Vil du ha flere detaljer fra forhandlingsprotokollen?

Hehe.. jeg bare så det for meg... at du støvsugde rundt huset for en "omgang" [:D][:D][:D] hehe...
beklager.. det er bare disse bildene i hodet mitt.. hoho[:)]

Jordmor sa at hun hadde aldri hørt om at det kunne forvirre hjerterytmen til barnet hun... Hun mente det var trygt å bruke. Ingen infeksjonsfare heller, ved normal hygiene. Ungen ligger godt beskyttet mente hun.

Back
Topp