Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
) Kan jeg spørre om hvorfor?Har forbud....

Store blødninger. To ganger siste uka har blodet helt plutselig bare begynt å renne nedover beina... Har ikke funnet ut hvor det kommer fra. Så null sex, ikke hard avføring, ingen tunge løft, ikke løpe i trapper osv....Kan jeg spørre om hvorfor?![]()
Nei uff! Håper det går raskt overStore blødninger. To ganger siste uka har blodet helt plutselig bare begynt å renne nedover beina... Har ikke funnet ut hvor det kommer fra. Så null sex, ikke hard avføring, ingen tunge løft, ikke løpe i trapper osv....

På en måte det samme her. Er et lite «offer» i forhold til premien.Det er fjerde gangen på to år at jeg er gravid, og siste IVF forsøket, så her har vi prøvd å ikke ha det.
Var en gang vi glemte oss. Men ellers har vi vært strenge. Dumt å ødelegge på siste sjanse, så verdt å ikke prøve synes vi begge to.
Jeg har holdt meg unna mens jeg har putta inn progesteron. Men denne gangen gikk jeg i to måneder på det. Og det ble to smeller. Men med skikkelig dårlig samvittighet etterpå, så det har blitt med de to.På en måte det samme her. Er et lite «offer» i forhold til premien.
Sist graviditet begynte jeg å blø dagen etter sex, og 5 dager etterpå hadde jeg SA. Selv om ikke sex er grunnen (vil jeg tro), så tar vi rett og slett ikke sjansen.

Ikke ha dårlig samvittighet!Jeg har holdt meg unna mens jeg har putta inn progesteron. Men denne gangen gikk jeg i to måneder på det. Og det ble to smeller. Men med skikkelig dårlig samvittighet etterpå, så det har blitt med de to.
Tørr ikke gjøre noe dumt, så er litt tørke nå. Også synes samboer det er litt skummelt nå, så kanskje det blir tørke leeeeenge![]()
Jeg tror absolutt ikke at det er noe farlig i det hele tatt, jeg har bare blitt litt tullete i hodet. 

Vet ikke helt hvordan det blir her enda. For han er litt redd og synes det er absurd at det ligger noe inne i derIkke ha dårlig samvittighet!Jeg tror absolutt ikke at det er noe farlig i det hele tatt, jeg har bare blitt litt tullete i hodet.
Jeg gleder meg til vi snart starter opp, for jeg synes det er SÅ viktig og godt med den nærheten sex gir.![]()