Har dere sex?

Er 9+5 i dag, og her er sexlivet som før! Det vil si vi er like aktive;)
Syns orgasmene er mye bedre og kraftigere nå:angelic:

Som før her også.. :) Jeg kunne ikke sett for meg å avstå fra sex, det hadde blitt fryktelig kjedelig...;)
Ingen smerter da, og orgasmene er bra :D I de tidligere svangerskapene fikk jeg mye kynnere ved orgasme mot slutten, da tok vi det litt roligere.. Begge fødslene mine startet med rier bare noen timer etter sex , så jeg er overbevist om at det kan være "nyttig" på slutten, når man ellers er moden og klar for fødsel.

Kommet seg litt. Var lite i starten. Men det er fordi jeg er så kvalm. Enda kvalm. 12+4 i dag. Har vel hatt kanskje 5 ganger hittil i svangerskapet. Gikk fint i forrige svangerskap også. Men likt det og at det tok seg mer opp når kvalmen forsvant.

Nå har jeg veldig lav sexlyst, hatt i mange år, så når vi ikke prøver å bli gravide så har vi sex kanskje en gang eller to i måneden. Bare hatt sex én gang siden jeg ble gravid, bare fordi det er sånn det naturlig falt seg til :p

Men jeg er ikke redd for å ha det, eller for å få orgasmer. Den delen av livet mitt kjennes hel lik ut om jeg er gravid eller ikke. Er 8+6

Her er det like mye og på samme måte som før svangerskap :)

Har ikke hatt det like mye som vanlig grunnet at jeg har vært så dårlig og fordi jeg synes det gjør litt vondt etter sex :( Men har hatt sex ca 1-2 ganger i uken (til vanlig har vi hatt sex 3-7 ganger i uka i alle år :hilarious:) :D

Joda, vi har sex, men ikke så ofte som før. Er så trøtt på kveldene, legger meg jo nesten samtidig som kidsa :p

Bare på egenhånd, for å si det på den måten. :) Har fått økt lyst etter at jeg ble gravid. Nå må jeg imidlertid avstå i noen uker, pga. noen større blødninger, men merker det i seg selv har dempet lysten litt også.

Kan jeg spørre om hvorfor?:shy:
Store blødninger. To ganger siste uka har blodet helt plutselig bare begynt å renne nedover beina... Har ikke funnet ut hvor det kommer fra. Så null sex, ikke hard avføring, ingen tunge løft, ikke løpe i trapper osv....

Store blødninger. To ganger siste uka har blodet helt plutselig bare begynt å renne nedover beina... Har ikke funnet ut hvor det kommer fra. Så null sex, ikke hard avføring, ingen tunge løft, ikke løpe i trapper osv....
Nei uff! Håper det går raskt over:Heartred

Prøvde i dag, gikk forsåvidt greit. Men er jo umåtelig kvalm så det frister ikke til gjentakelse med det første.

Det er fjerde gangen på to år at jeg er gravid, og siste IVF forsøket, så her har vi prøvd å ikke ha det.
Var en gang vi glemte oss. Men ellers har vi vært strenge. Dumt å ødelegge på siste sjanse, så verdt å ikke prøve synes vi begge to.
På en måte det samme her. Er et lite «offer» i forhold til premien.
Sist graviditet begynte jeg å blø dagen etter sex, og 5 dager etterpå hadde jeg SA. Selv om ikke sex er grunnen (vil jeg tro), så tar vi rett og slett ikke sjansen.

På en måte det samme her. Er et lite «offer» i forhold til premien.
Sist graviditet begynte jeg å blø dagen etter sex, og 5 dager etterpå hadde jeg SA. Selv om ikke sex er grunnen (vil jeg tro), så tar vi rett og slett ikke sjansen.
Jeg har holdt meg unna mens jeg har putta inn progesteron. Men denne gangen gikk jeg i to måneder på det. Og det ble to smeller. Men med skikkelig dårlig samvittighet etterpå, så det har blitt med de to.
Tørr ikke gjøre noe dumt, så er litt tørke nå. Også synes samboer det er litt skummelt nå, så kanskje det blir tørke leeeeenge :hilarious:

Jeg har holdt meg unna mens jeg har putta inn progesteron. Men denne gangen gikk jeg i to måneder på det. Og det ble to smeller. Men med skikkelig dårlig samvittighet etterpå, så det har blitt med de to.
Tørr ikke gjøre noe dumt, så er litt tørke nå. Også synes samboer det er litt skummelt nå, så kanskje det blir tørke leeeeenge :hilarious:
Ikke ha dårlig samvittighet! :Heartred Jeg tror absolutt ikke at det er noe farlig i det hele tatt, jeg har bare blitt litt tullete i hodet. :happy6
Jeg gleder meg til vi snart starter opp, for jeg synes det er SÅ viktig og godt med den nærheten sex gir. :sex

Ikke ha dårlig samvittighet! :Heartred Jeg tror absolutt ikke at det er noe farlig i det hele tatt, jeg har bare blitt litt tullete i hodet. :happy6
Jeg gleder meg til vi snart starter opp, for jeg synes det er SÅ viktig og godt med den nærheten sex gir. :sex
Vet ikke helt hvordan det blir her enda. For han er litt redd og synes det er absurd at det ligger noe inne i der :sorry:
Men verdt å vente, om vi så må vente til jul :rolleyes::hilarious:

Ingen sex her, mest fordi det ikke er anbefalt ved svak livmorhals og vi er enige om at ingenting som ikke MÅ inn der skal inn der fram til fødsel...

Back
Topp