Har dere sex som vanlig nå?

Nunnemor

Forelsket i forumet
Et litt personlig spørsmål kanskje. Jeg har jo hatt veldig vondt, så sex har vært uaktuelt. Men nå er det bedre, og jeg kunne ikke holde mannen mer på pinebenken. Eller meg selv for den saks skyld, jeg ville jo jeg også. Jeg vet at sex i utgangspunktet ikke har noe med fare for abort å gjøre, men jeg blir litt bekymret allikevel. Mannen får streng beskjed om at han må være forsiktig :p Føler meg dødsteit og overbeskyttende! Hva tenker dere?
 
Hei... Tenker det samme som deg. Hadde sex noen dager etter at jeg fant ut at jeg har gravid og begynte å blø litt etterpå. Fikk helt angst og all lyst er borte. Mannen har prøvd seg noen ganger, men jeg tok da opp frykten min og han var veldig forståelsesfull. Han venter til jeg er klar, og han har ikke prøvd seg etter det. Bare kosa litt. Har jo litt dårlig samvittighet, men jeg har sterkere beskyttelsesinstikt... Får se etter som tiden går og etter jeg har fått prata med lege om hva vi gjør... Synes dette er vanskelig
 
Det sies jo at det er helt vanlig å blø litt etter sex som gravid, fordi at slimhinnene er litt skjøre. Jeg har ikke blødd etter sex, men har prøvd å tenke at det ikke er krise om det kommer litt rødt på papiret :)
 
Vi har sex som før, men må innrømme at det er mye sjeldnere enn før eldste ble født :p sist gang jeg var gravid blødde jeg en del, spesielt etter sex, og fikk beskjed av legen å vente en uke etter at jeg hadde blødd før vi hadde sex igjen. Bakgrunnen for at vi måtte vente var at morkaken min lå helt nede ved livmorhalsen, og at det var fare for at blødningene stammet derfra. Hvis det blør er det som regel pga at slimhinnene blir påvirket av hormoner under graviditeten, og ikke farlig i det hele tatt :)
 
Jeg hadde tenkt å spørre her om det samme.. Hihi :)
Vi har myyye sjeldnere sex nå, jeg vet også at det ikke er farlig, men er sååå redd for og blø :-/ Vi hadde veldig ofte sex før, men så ble det litt merkelig med "pliktsex" under EL, sååå.. Men mannen har full forståelse heldigvis :) Men, lysten min er på topp igjen da.. :p haha!
 
Har sex som vanlig, men det er ikke så ofte :p
 
Skjønner veldig godt hva du mener! Men vi har sex som før :) et par ganger i uka.
 
Som vanlig, og det er blitt sjelden :D
 
Sex som vanlig, skjeldnere enn før men det er bare fordi vi begge er trøtt og sliten :p gikk fint sist og husker det ennå ♡
 
Det byr meg litt imot. Men det er nok pga sa forrige mnd, så vil "bli trygg" før jeg hiver meg uti det :p
 
Har bydd meg i mot den siste mnd, men i går hadde lyst og sa han skulle være forsiktig (over beskyttende for den lille) Men det ble ikke så forsiktig, så jeg blødde jeg etterpå( bare på papiret etter jeg var på do) :shifty::banghead:o_O
 
Bydd meg imot også. Blir selvsagt påvirket av alle som blør etterpå. I tillegg har jeg knapt nok energi, arbeidsdagen er som en kamp for tiden.:( Kvalmen tar helt overhånd.
 
Huff, har hatt sex 1 gang etter at jeg fikk positiv test for 2 uker siden.. Har dårlig samvittighet, men jeg er livredd for at det skal gå galt (blødde litt etter at vi hadde sex) og så har jeg mista sexlysten så og si.. Så han får bare vente til jeg er klar igjen, enkelt og greit.
 
Så godt å lese at vi er flere som føler det samme:Heartred
 
Menslignende smarter stopper det for meg, ekkelt.
Ellers hadde vi hatt sex som vanlig :)
 
Akkurat som sist har jeg null sexlyst!
Stakars mannen min :( Men hjelper han på andre måter, så frustrasjonen ikke blir for stor.
Sex kan være så mangt ;)
 
Back
Topp