Har dere sett...

Gunn Elin

Gift med forumet
..månedens gjestedesigner hos That`s Just So Cute?
http://thatsjustsocute.blogspot.com/
Og hun har laget noe helt spesielt, noe som er så nytt at det er litt hemmelig faktisk [;)]

Og her er min løsning på hennes utfordring

åh...dere er så flinke dere scrappedamer!

kjempe nydelig!!!![:)]

Den var nydelig. Kanskje jeg og skulle prøvd den tro? Så gøy ut.

dæven så mye fint[:)] å eska di var bare nyyyydelig Gunn Elin[:)]

ORIGINAL: bettand

Den var nydelig. Kanskje jeg og skulle prøvd den tro? Så gøy ut.

jaaaaa [:D]

Og tusen takk alle sammen [:)]

Utrooolig flott eske, Gunn Elin!
Jeg skulle besøke bloggen din men jeg fikk ikke opp noe, får prøve igjen i morgen da. [8D]

Syns dere alle i design teamet hadde kommet med noen utrolig flotte løsninger på utfordringen min! Nok en gang, tusen takk for at eg var så heldig å få være en av deres gjestedesignere[:D]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Syns dere alle i design teamet hadde kommet med noen utrolig flotte løsninger på utfordringen min! Nok en gang, tusen takk for at eg var så heldig å få være en av deres gjestedesignere[:D]

Du kan tro vi ble glade da du takka ja [:)] g eska du har laget er så fin at jeg nesten fikk litt ondt i magen. WOW!!! Skjønner ikke at det er mulig å lage noe så vakkert av papir [:)]

ORIGINAL: Gunn Elin

Du kan tro vi ble glade da du takka ja [:)] g eska du har laget er så fin at jeg nesten fikk litt ondt i magen. WOW!!! Skjønner ikke at det er mulig å lage noe så vakkert av papir [:)]

Enig med Gunn Elin. Den eska der var superfin. Må prøve meg en gang på en sånn jeg å[:)] Men nå lager jeg en annen eske[:)]

ORIGINAL: bettand

ORIGINAL: Gunn Elin

Enig med Gunn Elin. Den eska der var superfin. Må prøve meg en gang på en sånn jeg å[:)] Men nå lager jeg en annen eske[:)]

Jeg er sååå enig jeg også, du har vært en av mine inspirasjoner helt siden jeg begynte å scrappe, er målløs Katrine!!! [:D]

Back
Topp