Har dere sett graviditetsorakelet?

Jeg likte det ikke :P

Ikke? ;) Kan jeg spørre hvorfor ikke? Jeg likte så godt uke 7, med den "uke 7 - mor". Statistikken der hjalp meg veldig! :)

Nei vet ikke helt - litt uoversiktlig.. Liker ikke at ulike sider bruker ulike tall og data på utvikling - derfor velger jeg å forholde meg til babyverden da dette samsvarte med svangerskapsboken man får etterhvert

Nei vet ikke helt - litt uoversiktlig.. Liker ikke at ulike sider bruker ulike tall og data på utvikling - derfor velger jeg å forholde meg til babyverden da dette samsvarte med svangerskapsboken man får etterhvert

Ja, sånn ja.. Jeg ser ikke på tall og sånt, jeg leser bare det andre.. Hvis du skjønner.. Men liker godt bv sin også. :)

Enig, Fruktplukker, denne er god. Her er mye informasjon, og de er flinke til å oppdatere den underveis.

Er ikke babyverden og svangerskapsboken kopier fra samme kilde?

Jeg tenker at her er det uansett ikke sikre tall, så små forskjeller bekrefter at poengene eller tallene er ganske riktige.

Er ikke babyverden og svangerskapsboken kopier fra samme kilde?

Jeg tenker at her er det uansett ikke sikre tall, så små forskjeller bekrefter at poengene eller tallene er ganske riktige.

Jo det er fra samme kilde - og da liker jeg å forholde meg til det i forhold til mål på den lille har dette stemt godt fram til nå. Svangerskapsappen ligger jo en uke lenger fram både i forhold til størrelse og utvikling av den lille - derfor liker jeg å forholde meg til en kilde når jeg føler jeg får god nok info derifra

Back
Topp