Har dere sett dette?!?!?!?

snuppa80

Forumet er livet
Har dere sett dette eller??? Er det mulig?! Vi lever i 2005, sånne leger burde det ikke finnes noen av!! Det høres jo nesten uvirkelig ut.... Også var det jo i Sverige... Skrekk og gru[&:]

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295587

dett skulle jo ikke kunne gå an...blir skremt av at det finnes slike leger.man stoler jo på legen sin.....fytti katta.[:'(]

FYFA..!!!!!!!!!!!!!

Man kan begynne å lure noen ganger,ja... Sambo som skal opereres om 3 og en halv uke syns ikke det var noe morsomt å høre [8|]

FY FAEN, ALTSÅ!
ALVÅRLIG TALT, VI LEVER I 2005, TIL OG MED FØR I TIDEN HADDE DE SPESIELLT METODER Å BEDØVE PÅ VIST KEISERSNITT VAR NØDVENDIG!!!!! FY FAEN ALTSÅ!! DEN LEGEN.. HÅÅÅH!!!

STAKKARS KVINNE. -ENN TYPEN SOM BARE SÅ PÅ DA!? TENK DERE HVILKET HELVETTE DEI BEGGE MÅTTE HA!
HERREGUD..

Au det hørtes ikke godt ut. jeg fikk spinal men funker ikke på meg. Hadde panikk at de skulle skjere.
De hadde ikke tid til å gi meg flere og fikk maska rett over nesen og tok 1 min så sov jeg. Godt jeg bor i Norge [:D]

AU!!!

Det der hørtes ikke bra ut! Trodde ikke sånne ting gikk an jeg!

M

FY FAEN!!!! AT DET GÅR ANN!!![:@]

nei fy f*** at sånt går an i det hele tatt her i Skandinavia forekommer sm ett sjokk på meg??!!!
Og at han faktisk ikke fikk sparken på stedet er helt sykt.. hva for slags folk jobber i nabolandet vårt da??? Herregud.. ble helt sjokkert jeg nå!!! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Er det mulig...? blir så provosert!![:@][:@]

Å syke satan!! Er det virkelig mulig????

Ble helt slått ut jeg

huff, STAKKAR!!!!!!!! [:@]
Har en venninne som også tok keisersnitt uten at bedøvelsen virket. men det var nok ikke med vilje. hun ble lagt rett i narkose..
Håper det går bedre med oss!!! [:o]

ORIGINAL: snuppa80

Har dere sett dette eller??? Er det mulig?! Vi lever i 2005, sånne leger burde det ikke finnes noen av!! Det høres jo nesten uvirkelig ut.... Også var det jo i Sverige... Skrekk og gru[&:]

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=295587

Stakkars det menneske som hadde skjært i meg uten bedøvelse..
Den legen skulle hatt sparken på stedet..Skulle ikke vært lov å behandle mennesker på den måten der.. Blir helt satt ut jeg..

Blir bare lei meg......[&o]

fy faen!! [:o]
ble helt kvalm jeg nå!!

Hørte om det der ja.. Tenk å være så syk! Seriøst, håper samboern min hadde slått han gul og blå så noen hadde fått bedøve meg om det der skjedde.. Syke menneske!!

Back
Topp