Har dere sett det nye på ikea?

Imsofly

Forumet er livet
Elsker sånne lyse, gjerne grå ting med stjerner på. Passer inn i dagens "interiør" og er koselig i jula[:D]
Trenger ikke nevne at jeg elsker IKEA, og jeg skal dit i dag, Må ha de stjerne greiene[:D]

F.eks
Nå kan man få denne i hvit, så slipper å male selv:

Og disse, kule?

liten

Potpurri til jul[:)]

Glass

Flaske, koselig å dekke frokostbord med melk i glassflaske, isteden for pappkartongen[:D]

forkle

Koselig skål (29kr)

Metervare, så man kan sy egne saker selv[:D]

Ja så det kjempe fint[:D]

ble forkle på både meg og ungeen! de hadde jo små også!![:D] Blir supert til baking og matlanging.

Åhhh, måtte det snart bli den 20`ende[:D]

ORIGINAL: alexine

hahaha!

tviler på det går ut av sortimentet før den tid[:D][:D]

Ah.. Og jeg som skal på ikea snart. [:)]

ORIGINAL: JeanShrimpton

ORIGINAL: alexine

hahaha!

tviler på det går ut av sortimentet før den tid[:D][:D]

Får da ikke håpe det![:D][;)] Men ikke fordet, jeg har siden siste katalogen kom ut leita manisk etter lysestaker i blått glass til kubbelys som de annonserte, og enda ikke funnet de! Ikke finner jeg de igjen på hjemmesiden dems heller... Skal forøverig huske å kjøpe meg sånn krakk nå. Lei av å måtte stå på en vaglete krakk hver gang man skal ha noe øverst i skapene![:'(]

V-E-L-D-I-G dårlig å friste noen som ELSKER ikea, vil ha MYE av det du viser der, men bor på andre siden av verden når det gjelder Ikea(Tromsø[X(])!

LUCKY YOU![:D] Kos deg masse!

Alle de tingene med stjerne på er en del av julesortimentet og vil forsvinne snart[;)] Så løp og kjøp mens d enda er[:D][;)]

ORIGINAL: junigull*08

Alle de tingene med stjerne på er en del av julesortimentet og vil forsvinne snart[;)] Så løp og kjøp mens d enda er[:D][;)]

ja men forsvinner ikke før 20 NOVEMBER[:D] haha

skal på ikea en dag i neste uke - gleder meg!!!

Back
Topp