Har dere sagt noe til foreldrene deres?

Nei - er bare jeg og samboer som vet. Kommer ikke til å fortelle noen før vi vet mer sikkert ift termin ;)

Her vet foreldre, søsken og besteforeldrene på begge sider det. Er 8+3 i dag, ser ikke noe poeng i å holde det hemmelig for de nærmeste.. Spesielt siden vi er veldig nære og har mange planer i sammen med familien framover, hadde ikke greid å ljugd om å ikke være med på ting;)

Foreldre og svigerforeldre fikk vite i dag. Vi har hatt to familiebursdager i helga og jeg har ligget hjemme fordi jeg er så dårlig. Så alle søskene våre mistenker nok noe (siden vi hadde SA i november), men kun foreldre og min søster (og ei nær venninne) som vet. Resten av søskene våre får nok vite det tidlig om denne formen fortsetter. Men offisielt blir det nok ikke før etter uke 12 :)

Kun dere her inne og min beste halvdel som vet :p blir ikke å si noe før 14 uker og etter ultralyden den ordinære til nære venner. Resten får vite det når babyen er født :-)

Da fikk foreldrene mine vite det i dag.. Les i dilemmatråden min så skjønner dere litt hvorfor, hvis dere lurer..

ja har fortalt det til mamma, pappa, kona til pappa og svigermor :-) brødrene til sambo vet ingenting enda. svigerfar og min bror lever ikke lenger dessverre.

Her vet noen venninner det, og svigermor :) Hun er i himmelen, og viste meg i går et babyteppe hun har begynt å strikke på :)

Her vet alle foreldre det :) og de fleste av søsknene våre. I tillegg har jeg sagt det til bestevennine og kusine :-) deilig å ha noen å spørre , som har vært gravid før, hver gang jeg lurer på noe :)

Back
Topp