Har dere sagt noe til foreldrene deres?

Mamamia.

Elsker forumet
Jeg har ikke vi ennå. Tror svigermor har en anelse, men jeg nekta plent på fredag!

det føles veldig rart å ikke si noe til foreldrene mine, men jeg vet at de kommer til å bli veldig bekymret og redd for at vi skal miste igjen, så tenkte å spare de for den bekymringen. Men samtidig så tenker jeg.. Litt usikker hva jeg skal si å gjøre fremover men kommer nok til å si det til de snart uansett. Går snart på veggen av å holde det hemmelig!

flere som føler på dette?

Mamma vet:) sviger mor vet ikke, men hun aner det nok... I og meg jeg ikke greier å slutte å gjespe;)

Ikke fortalt noe familie enda :)

Har tidlig UL om 3 uker (er da 9 uker på vei) og kanskje forteller vi det da?
Prøver i hvertfall å unngå å henge for mye med mine foreldre og svigers, mye prat om hus, hjem, bil og vår fremtid. Har sååå lyst til å rope ut den store nyheten, et barnebarn er så etterlengtet :)

Våre foreldre er i himmelen, så nærmeste er søstra hans og bestevenninna mi som vet. Ellers ingen :)
Men tror ikke jeg kam skjule dette lenge...
Men skal prøve :)
Sist så hadde jeg ikke fortalt det til alle engang da jeg var 5-6 mnd.

Jepp, de vet :)

Både foreldre og svigerforeldre er gitt den gode beskjeden :) Jeg er i uke 8 og har vært på ul og sett liv, så klarte ikke la være å si noe ;) Mamma gjetta det før jeg fikk sagt noe, og da var det vanskelig å nekte :)

Alle foreldre og søsken vet :) klarer ikke å holde det skjult :p

Mine svigerforeldre vet, min søster og min beste venninne vet.
Har ikke sagt det til mine foreldre enda, er litt usikker på hvordan de vil ta det siden vi ikke har vært samboere så veldig lenge før :P
Men det blir vel ikke mange ukene til før jeg sprekker :)

Her veit alle foreldrene det :)

Vi har sagt det til mamma og pappa, de er på ferie akkurat nå :D

Kun søstera mi og 3 venner som vet noe her. jeg og tenkte å klare å vente til etter Ul. men vet ikke når det blir! :/ føler liksom at jeg lyver for de, og om dette skulle gå galt igjen monner jeg uansett til å si det til de og trenge deres støtte.. Så sa går jeg her å grubler da!

Her vet foreldrene og søskene mine det. Mamma sa vi burde ventet til det var gått 12 uker, men jeg vet jeg ikke klarer å vente så lenge.

Har ikke sagt noe enda, tenker å vente til etter første legekontroll hvertfall og da er jeg i uke 9 :)

Har kun sagt det til min beste venninne :) Skal på ul om 12 dager og kommer til å si det til de nærmeste om alt er ok etterpå :) Har lyst å overaske de :)

Her vet den nærmeste familie på begge sider det. Dette er fordi sist svangerskap ble jeg kjempedårlig form, og tenkte at når det ble sånn denne gangen også var det greit å bare si hva det var slik at de ikke skulle bli bekymret for hva som feilet meg :) Sjefen min og noen av mine nærmeste kollegaer vet det også siden jeg er fullt sykmeldt og jeg ikke klarer å lyge når de bekymret spør hva som feiler meg :) Jeg synes det er godt at folk rundt meg vet at jeg er gravid, har mistet 1 gang før og fikk en enorm støtte da av de rundt meg. Så jeg tenker uansett hvordan dette går, vil jeg involvere de rundt meg i det :)

Har fortalt det til min søster, men ingen foreldre vet det enda. Venter nok noen uker til.

Back
Topp