Har dere sagt det til noen??

Jeg har fortalt det til mannen min :P Neida. Ingen enda. Men om formen min blir så dårlig som sist, så må jeg nok snart fortelle det til foreldrene min, svigers og jobben :)

Her har vi ikke fortalt det til noen, men jeg var hos tannlegen i dag. Så måtte si at jeg var gravid til han, hehe :). Lurte på hvordan det var å ta røntgenbilde og bedøvelse når jeg er gravid. Men gikk vist fint det, hadde på et blyteppe på meg. Tror nok vi kommer til å si det til mor og svigerforeldrene om ikke så lenge, tenker vente litt lenger med å si det til søsken og venner. Jobben får vite det etter uke 12 tenker jeg :)

Har fortalt det til noen her og der, blir å fortelle det til folk når jeg møter de nå fremover. Hadde uansett sagt det om jeg mistet til de som får vite det før uke 12. Men kollegaer og mer perifere folk får vente til etter uke 12 :-)

Er bare jeg og samboeren min som vet det :-) og slik vil det nok forbli til uke 12. Vurderer å fortelle det litt før til foreldre, svigerforeldre og de kommende tanter og onkler, men er enda redd for at det skal gå galt, derfor vil jeg vente lengst mulig... Har ei venninne som mistenker at jeg er gravid, fordi hun drømte det ei natt. Da hadde jeg akkurat funnet det ut, da hun fortalte meg om drømmen. Litt creepy, for hun hevder hun er sanndrømt ;-) hehe

Et par venninner og ei på jobben som vet det:-) vil at færrest mulig skal vite før de vi har fra før, slik at ingen forsnakker seg:-)

Har bestemt meg for å fortelle til svigerinne, bror og søster imorgen, og gleder meg så veldig!! :)

Vi skal på ultralyd på mandag og hvis alt ser bra ut så langt, kommer vi til å fortelle det til de mine og hans foreldre + søsknene våre rett etter det. Gleder meg veldig :) Med førstemann fortalte vi det med en gang til de nærmeste, men ville vente noen uker denne gang. Er jo litt stas å ha det som vår lille hemmelighet også :)

Back
Topp