Har dere sagt det til noen??

Tullemor83

Betatt av forumet
*MIA*
Her har vi sagt det til svigermor. Det er fordi sist ble jeg så dårlig at jeg ble sykemeldt på denne tiden, og mannen min jobber offshore. Da er det greit at noen kan da storesøster. Men håper ikke det skjer!! Så har jeg sagt det til noen på jobben og bestevenninne mi!! :-)

hva med dere??

Mine foreldre vet og samboers foreldre vet. Også vet vårt næremeste vennepar, men de er også gravide, bare 3 uker for oss, så det er helt fantastisk!
Jeg merker at jeg ikke er så nøye på det denne gang, men har ikke tenkt å si noe før etter uke 12 til fler, tilfelle det ikke skulle gå bra. Men om noen spør meg, så skal de få et ærlig svar, faktisk :bounce

Jeg har fortalt det til bestevenninna mi:) Foreldrene mine skal få vite det i begynnelsen av september, og resten får vite det etter uke 12 :)

Vi har fortalt det til nærmeste familie og tre gode venner. Jeg tenker på hvem jeg kan si det til og som jeg allikevel hadde villet sagt det til om det går galt. Altså for å få støtte. Jobben holder jeg helt utenfor frem til jeg evt blir dårlig, eller til det har gått tre måneder. Hadde nok være annerledes om vi hadde prøvd å få barn, at det ikke var en gledelig overraskelse:) Da hadde det nok falt seg mer naturlig å fortelle det tidligere til flere.

Her er vi bare to som vet om det.
Er 6+4 og håper å kunne vente flere uker før andre får vite det.

Her vet alle i min termingruppe med storesøster (to be) Pluss et par nære venner. Ene venneparet skal gifte seg om ikke så lenge derav vet de det. De har da kunnet ordne alkoholfritt til meg og om de lurer på hvorfor jeg har en kul på magen i bryllupet demmes så trenger de ikke spørr. Så slipper vi at det blir den store nyheten folk skal prate om på deres dag :)
Magen min synes allerede så vi er redd vi ikke klarer å skjule det stort lenge.
Min bror og kjæresten hans kommer til å få vite det i helga da de flytter til bergen i neste uka =)
Så er det samboeren min da =)

Er ikke like nøye på å holde det like lenge hemmelig denne gangen :P men kommer ikke til å si noe på facebook enda eller rope det ut med mindre folk spørr :P

Fortalt det til min foreldre, hans foreldre og to venninner, en som er 3-4 uker lenger på vei en meg og bestevenninnen min :)

Vi har ikke fortalt det til noen enda, men jeg har veldig lyst til å fortelle det til mine foreldre og lillebroren min. Spesielt mamma siden vi er veldig close. Skal prøve å vente en uke til eller noe, litt koselig å ha det for oss selv :)

Noen ganger vil jeg helst skrike det ut til hele verden, men skal vente til det har gått omtrent 12 uker før alle andre skal få vite det. Kanskje noen venninner får vite det før den tid, har to nære venninner som er gravide.

Her er det kun jeg og mannen som vet det, og min svigerinne (som jeg snakker veldig mye med)
Jeg kommer ikke til å fortelle det til noen andre før vi har vært på UL nr. 2 (i uke 8) for da er det ganske sikkert at spira holder seg.

De første gangene jeg var gravid, fortalte jeg det til nærmeste venninner, søstrene mine og mamma... men har mistet to på rad, så jeg orker ikke å skulle fortelle det til alle, om det går galt igjen...

Vi holder set ikke hemmelig, men har ikke offentliggjort det. Så familie og nære venner vet og får vite fortløpende. Blir det SA, ja så blir det SA. Det er jo slikt som kan skje.

Termin 08.04.14! :D

Vi har ikke fortalt det til noen. Vet mannen min har veldig lyst, men jeg må venne meg til tanken selv før jeg kan prate med andre om det. Skal på ul i neste uke, så jeg håper følelsene mine endrer seg litt da. Men første fortalte vi det med en gang, andre gang rundt uke 7-8.

Vi har nå delt det med foreldrene våre. Vi har også et vennepar som vet om det. :)

Bestevenninne mi! Skal holde det hemmelig
til etter ultralyd i uke 11/12 (privat)

Kun til mannen... ;)

Tenker vi venter til uke 12 (evt kanskje 14, skal på ferie i de tider). Men skal på jobbreise om ca en uke, så litt spent på om jeg klarer å holde det skjult for de jeg reiser sammen med.

Ganske mange som vet nå! Flere venninner, søstrene mine og kollegaene til mannen!

Har sagt det til to på jobb siden jeg er så dårlig, er sm 40% vi har ikke sagt det til flere. Ønsker å vente til uke 12. Da kan vår sønn fortelle at han skal bli storebror.... men tiden går så sakte når en venter. Uke5.4 nå.

Vi har ikke sagt det til noen enda. Har litt lyst til å vente til det er over 8-10 uker ihvertfall. Men egentlig har jeg mest lyst til å rope det ut til alle jeg møter nå! Mulig foreldre og søsken, kanskje en god venninne får vite det veldig snart :-)

Mange hos oss som vet det. Var ikke lett å skjule i ferien med ingen alkohol:) hehe. Mistet i mai og "alle" viste vi skulle prøve igjen. Har en syk mor, så ville ikke vente.

Back
Topp