Har dere søkt?

Eg har ikkje søkt foreldrepenger endå. Eg søkte svangerskapspenger for litt sidan. Eg syns det var litt tungvint at det skulle sendes i posten. Men eg fekk heldigvis raskt godkjent søknaden, og eg fekk utbetaling tilbake i tid.

Jordmor skal skrive bekreftelse på svangerskapet når eg skal der til veka, så då må eg få sett på foreldrepengesøknaden etterkvart. Det er litt ekstra styr når ein er sjølvstendig næringsdrivande. Me har ikkje heilt funnet ut korleis me skal dela permisjonen heller. Er det noko ein må ha kontroll på før ein søker eller kan me treffa ungen fyrst og få ein smak av den nye kvardagen før me bestemmer oss? Hjå oss ønsker me begge gradert uttak, men eg tenkte 100% dei fyrste seks vekene i teorien.

Eg har ikkje søkt foreldrepenger endå. Eg søkte svangerskapspenger for litt sidan. Eg syns det var litt tungvint at det skulle sendes i posten. Men eg fekk heldigvis raskt godkjent søknaden, og eg fekk utbetaling tilbake i tid.

Jordmor skal skrive bekreftelse på svangerskapet når eg skal der til veka, så då må eg få sett på foreldrepengesøknaden etterkvart. Det er litt ekstra styr når ein er sjølvstendig næringsdrivande. Me har ikkje heilt funnet ut korleis me skal dela permisjonen heller. Er det noko ein må ha kontroll på før ein søker eller kan me treffa ungen fyrst og få ein smak av den nye kvardagen før me bestemmer oss? Hjå oss ønsker me begge gradert uttak, men eg tenkte 100% dei fyrste seks vekene i teorien.

Man må bestemme seg for 80% eller 100% uttak før man søker og det kan man ikke endre på etter. Men tror man kan endre på graderingen senere, men dette bør du nok sjekke opp. Kan være det står noe informasjon om det på NAV Foreldrepenger sin FB side :)

Du kan søke om å endre permisjonen senere ja, men du må vite om dere skal ta 100% eller 80% på forhånd. Dette vil da gjelde begge.
Man trenger ikke lengre bekreftelse på svangerskap for å søke foreldrepenger

Man må bestemme seg for 80% eller 100% uttak før man søker og det kan man ikke endre på etter. Men tror man kan endre på graderingen senere, men dette bør du nok sjekke opp. Kan være det står noe informasjon om det på NAV Foreldrepenger sin FB side :)
Takk for svar. Eg rekner med at det blir 100% uttak for det er det som gir mest penger inn på konto slik eg har forstått det. Det er det eg treng for å lønna den som skal jobba i staden for meg. Men eg har ein del å sjekka opp i endå.

Du kan søke om å endre permisjonen senere ja, men du må vite om dere skal ta 100% eller 80% på forhånd. Dette vil da gjelde begge.
Man trenger ikke lengre bekreftelse på svangerskap for å søke foreldrepenger
Sjølvstendig næringsdrivande treng fortsatt bekreftelse. Det har eg sjekka med nav.

Søkte igår. Ble 80%dekning. Jeg tar hele fellesperioden så med ferie fra i år får jeg foreldrepenger til uti Mai. Så tar jeg resten av Mai ulønnet tilbake på jobb i Juni også ferie i Juli. Pappaen tar over i Juni:) Tror det blir veldig bra

Her blir det permisjon fra 17 juni og til og med 13. Mars. (Utsatt med 5 ukers ferie nå på høsten)

Så tar mannen over med sin periode og er hjemme fra 16 mars og til Og med 19. Juni.

Så tar jeg meg et par ekstra feriedager før vi alle begynner felles ferie og bhg oppstart 1. August 2020

Fått godkjent min periode nå. Så nå er alt avklart for min del med NAV. Mannen må vente med å søke til etter fødsel.

Blir 100% for vår del

Back
Topp