Ja, synes det var enklere nå enn i 2015.Ser ein del synes det har blitt betre, men synes alle at det var enklare å søke no?
Det er det ihvertfall om ein leser her om den nye ordninga
Aldri prøvd den sjølv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, synes det var enklere nå enn i 2015.Ser ein del synes det har blitt betre, men synes alle at det var enklare å søke no?
Det er det ihvertfall om ein leser her om den nye ordninga
Aldri prøvd den sjølv.
Eg har ikkje søkt foreldrepenger endå. Eg søkte svangerskapspenger for litt sidan. Eg syns det var litt tungvint at det skulle sendes i posten. Men eg fekk heldigvis raskt godkjent søknaden, og eg fekk utbetaling tilbake i tid.
Jordmor skal skrive bekreftelse på svangerskapet når eg skal der til veka, så då må eg få sett på foreldrepengesøknaden etterkvart. Det er litt ekstra styr når ein er sjølvstendig næringsdrivande. Me har ikkje heilt funnet ut korleis me skal dela permisjonen heller. Er det noko ein må ha kontroll på før ein søker eller kan me treffa ungen fyrst og få ein smak av den nye kvardagen før me bestemmer oss? Hjå oss ønsker me begge gradert uttak, men eg tenkte 100% dei fyrste seks vekene i teorien.
Du kan søke om å endre permisjonen senere ja, men du må vite om dere skal ta 100% eller 80% på forhånd. Dette vil da gjelde begge.Eg har ikkje søkt foreldrepenger endå. Eg søkte svangerskapspenger for litt sidan. Eg syns det var litt tungvint at det skulle sendes i posten. Men eg fekk heldigvis raskt godkjent søknaden, og eg fekk utbetaling tilbake i tid.
Jordmor skal skrive bekreftelse på svangerskapet når eg skal der til veka, så då må eg få sett på foreldrepengesøknaden etterkvart. Det er litt ekstra styr når ein er sjølvstendig næringsdrivande. Me har ikkje heilt funnet ut korleis me skal dela permisjonen heller. Er det noko ein må ha kontroll på før ein søker eller kan me treffa ungen fyrst og få ein smak av den nye kvardagen før me bestemmer oss? Hjå oss ønsker me begge gradert uttak, men eg tenkte 100% dei fyrste seks vekene i teorien.
Takk for svar. Eg rekner med at det blir 100% uttak for det er det som gir mest penger inn på konto slik eg har forstått det. Det er det eg treng for å lønna den som skal jobba i staden for meg. Men eg har ein del å sjekka opp i endå.Man må bestemme seg for 80% eller 100% uttak før man søker og det kan man ikke endre på etter. Men tror man kan endre på graderingen senere, men dette bør du nok sjekke opp. Kan være det står noe informasjon om det på NAV Foreldrepenger sin FB side![]()
Sjølvstendig næringsdrivande treng fortsatt bekreftelse. Det har eg sjekka med nav.Du kan søke om å endre permisjonen senere ja, men du må vite om dere skal ta 100% eller 80% på forhånd. Dette vil da gjelde begge.
Man trenger ikke lengre bekreftelse på svangerskap for å søke foreldrepenger
Ja det blir litt annerledes jaSjølvstendig næringsdrivande treng fortsatt bekreftelse. Det har eg sjekka med nav.