Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
6980 da, inkl barnetrygt. Hoff ,det er lite penger altså... Hadde måtte snu på krona og spist dårlig mat, men sånn er det jo bareMener det er 6000kr i mnd![]()
Synes det hadde vært greit med bedriftbarnehager egentlig. Da er det samme reisevei som til jobben og lettvint hente/levering6980 da, inkl barnetrygt. Hoff ,det er lite penger altså... Hadde måtte snu på krona og spist dårlig mat, men sånn er det jo bareMan finner jo alltids løsninger som går. Skulle vært jobber der man kunne tatt med barna sine
![]()
Ja, det er veldig lite. Jeg skal ha kontantstøtte fram til august 2017, men skal jobbe litt i helgene av og til, når far er hjemme, for å ha litt ekstra6980 da, inkl barnetrygt. Hoff ,det er lite penger altså... Hadde måtte snu på krona og spist dårlig mat, men sånn er det jo bareMan finner jo alltids løsninger som går. Skulle vært jobber der man kunne tatt med barna sine
![]()
Så man kan det?Ja, det er veldig lite. Jeg skal ha kontantstøtte fram til august 2017, men skal jobbe litt i helgene av og til, når far er hjemme, for å ha litt ekstra![]()
JadaSå man kan det?Det er jo fint, da.. få litt ekstra penger.
Jeg har ikke den muligheten, men det virker lurt for de som kan jaJadagrunnen til at man får penger er vel fordi barnet ikke er i barnehage. Jeg tenker bare å jobbe 1 helg i mnd eller noe ja
![]()
Ja, det er jo litt skummelt.. og vemodig. Men får håpe alle som vil ha får plassSøkt i dag :/ skummeltmen krysser fingrene for plass
![]()
Ja det er helt santJa, det er jo litt skummelt.. og vemodig. Men får håpe alle som vil ha får plassDe har jo godt av BHG også, veldig mye sosialisering etc.
I barnehagen her har det begynt noen 1-åringer i høst og de virket så små. Men de har jo tilsynelatende klart seg veldig bra![]()