Har dere søkt om permisjon enda?

ja har søkt... starter perm 19.1... fått godkjent fra jobben... og er jobben som betaler ut pengene mine... så det hersens navbrevet med "mangler" (les inntektsopplysningene) skal jeg bare brenne... :p

Haha, er som hos meg det. Starter perm 20.1, men nav mangler inntektsopplysninger. Han på jobb som styrer med dette sa jeg ikke trengte å bry meg for jeg fikk penga uansett. Er de som eventuelt ikke får igjen fra nav i etterkant hvis de ikke sender inn :P

Haha, er som hos meg det. Starter perm 20.1, men nav mangler inntektsopplysninger. Han på jobb som styrer med dette sa jeg ikke trengte å bry meg for jeg fikk penga uansett. Er de som eventuelt ikke får igjen fra nav i etterkant hvis de ikke sender inn :p
jeg stresset meg halvt ihjel når jeg fikk det brevet... måtte ringe altmulig-kontor-damen for å høre med henne hva jeg skulle gjøre...
hun bare brenn det- kast det- makuler det- tagg på det... du trenger ikke å bry deg om det brevet, vi fikser alt med lønnen din...

Søkte uke 30 for fikk ikke bekreftelse av legen for de hadde ikke time før da sku egentlig ha time uke 28 ble ikke slik men får vell svar før jeg går ut i perm

jeg stresset meg halvt ihjel når jeg fikk det brevet... måtte ringe altmulig-kontor-damen for å høre med henne hva jeg skulle gjøre...
hun bare brenn det- kast det- makuler det- tagg på det... du trenger ikke å bry deg om det brevet, vi fikser alt med lønnen din...
Jeg og ble dritstressa... Og innlagt på sykehus tillegg og begynte å styre verre med det der da, hehe :P Huff, ekke greit :P

Jeg og ble dritstressa... Og innlagt på sykehus tillegg og begynte å styre verre med det der da, hehe :p Huff, ekke greit :p
eehm ja... :/ jeg "går jo bare hjemme" med fullstendig bekkenløsning og ekstremt lavt blodtrykk...
Så det å sitte og svimle på NAV fordi den er 3 egt opp med heis er ikke kult.... ringte rett til kontordamen på jobb etterpå begynte faktisk å grine på telefonen var så fortvilt, stresset, og viste ikke hva jeg skulle tro... hun bare "slapp helt av, dette går ikke ut over deg. Kun oss om vi ikke leverer i tide. Din perm søknad på jobben er godkjent den, du får din lønn"...

Søkte i uke 26, men venter fortsatt på at den skal bli innvilga. Er straks i uke 32, så her tar det tid. Sendte melding til nav på nett, og de sa at de hadde akt de trengte for å behandle søknaden, men at det var 8 uker saksbehandlingstid her jeg bor, så får svar innen midten av januar. Så glad jeg søkte tidlig, for permen skal starte 26. jan!

Omtrent sånn jeg har det også. Har ikke hørt noe enda, og søkte i uke 26. Jeg er straks i uke 33, så føler jeg MÅ vite noe snart... jeg vet jeg har krav på det, men det drøyer jo så sinnsykt... jeg ringer de en av de første dagene til uka og hører om de har alt de trenger, tenker jeg :)

eehm ja... :/ jeg "går jo bare hjemme" med fullstendig bekkenløsning og ekstremt lavt blodtrykk...
Så det å sitte og svimle på NAV fordi den er 3 egt opp med heis er ikke kult.... ringte rett til kontordamen på jobb etterpå begynte faktisk å grine på telefonen var så fortvilt, stresset, og viste ikke hva jeg skulle tro... hun bare "slapp helt av, dette går ikke ut over deg. Kun oss om vi ikke leverer i tide. Din perm søknad på jobben er godkjent den, du får din lønn"...

Vi hadde samme opplevelse da. Ble dritstressa uten at det var noe å stresse for, haha :P Og fikk de samme beskjedene fra jobbene våre. Jeg jobber i kommunen og slike ting er vel som regel ikke noe problem i slike store bedrifter.

Hvirdan får man beskjed om at søknad er innvilget? Via brev, innlogging på nav eller via arbeidsgiver?
Spent på om de godkjenner min siden jeg har søkt om å få mer pga vakttillegg.

Hvirdan får man beskjed om at søknad er innvilget? Via brev, innlogging på nav eller via arbeidsgiver?
Spent på om de godkjenner min siden jeg har søkt om å få mer pga vakttillegg.

Du skal kunne følge saksgangen på nav.no under "dine saker" og så får du selvfølgelig vedtaket per post (men dette kommer en del dager på etterskudd som regel :p )

Søkte i dag faktisk! Mye krøll med vedleggene osv så det ble bare utsatt og utsatt. Er i uke 30 nå :/

Samme her. Tullete med alle vedleggene, samt at ene arbeidsgiveren min har slitt med å finne ut hvilke papirer som skulle sendes med å ikke. Skal hente siste papirene i morgen, så blir det sendt...

Søkte i uke 29, er i uke 33 nå. Ikke hørt noe fra Nav enda. Men jeg får lønn fra jobben og der er perm ok, så jeg slapper helt av :)

Søkte for 4 uker siden, det er 6 uker behandlingstid her så eg får no bare vente og se.. Satser på svar rett over nyttår evt i romjulen..

Hvor kan man se hvor lang behandlingstid det er? Jeg søkte i uke 27 og er nå i uke 32, men har ikke fått noe svar.. Står fortsatt "under behandling" på NAV sine sider.. :-/

Jeg søkte i uke 27 og fikk innvilget søknaden for et par-tre uker siden. Er i uke 33 nå. Burde ikke drøye med å søke, heller være tidlig ute. Kjedelig om det skal bli noe kluss, også sitter man der de første ukene uten penger.

Søkte til NAV i slutten av uke 28 og har ikke hørt noe ennå, men siden jeg får utbetalt penger fra arbeidsgiver så spiller det ingen rolle siden det da er de som må gjøre opp med NAV.

Søknaden til arbeidsgiver sendte jeg litt tidligere, og den er godkjent.

Hvor kan man se hvor lang behandlingstid det er? Jeg søkte i uke 27 og er nå i uke 32, men har ikke fått noe svar.. Står fortsatt "under behandling" på NAV sine sider.. :-/
Står på nav sine sider, behandlingstid til de forskjellige fylkene og forskjellige søknader :)

Fikk beskjed om 11 ukers behandlingstid:/ det vil si at selv om jeg søkte i uke 26, så kan det være at jeg ikke får søknaden behandlet før etter jeg har født.... håpløst! I hvertfall når man ikke kan søke før uke 26 liksom...

Back
Topp