sistemannpåvei
Betatt av forumet
Sist søkte jeg med en gang jeg kom til uke 26. Nå nærmer jeg meg 30 uker og har fremdeles ikke søkt... Hvordan er det med dere?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg søkte denne uka, er 31+2
Vi søkte først for to uker siden men det hverken arbeidsgiver eller jeg var klar over er at hvis penge utbetales direkte fra nav så får man kun utbetalt feriepenger for 3 uker i 2019
Vi søkte derfor på nytt slik at pengene blir utbetalt av arbeidsgiver. På den måten får jeg da 5 uker med feriepenger
Andre som ikke har visst om dette?
Har ikkje søkt da eg må få me lønnen for desember i beregningen( mye overtid, jobber som blomsterdekoratør ). Har termin 23.feb
Søkt og har fått innvilget [emoji4]
Jeg startet å jobbe 100 % i juni i år, har vært student inntil da. Når jeg spurte sjefen hvordan det blir med ferie så sa hun at isteden for at jeg får ferie i 2017 så blir jeg ikke trukket feriepenger fordi jeg ikke tar ferie pga permisjonen. Synes dette hørtes så rart ut?
Jeg søkte denne uka, er 31+2
Vi søkte først for to uker siden men det hverken arbeidsgiver eller jeg var klar over er at hvis penge utbetales direkte fra nav så får man kun utbetalt feriepenger for 3 uker i 2019
Vi søkte derfor på nytt slik at pengene blir utbetalt av arbeidsgiver. På den måten får jeg da 5 uker med feriepenger
Andre som ikke har visst om dette?
Jeg søkte uten å sende lønsinfo, det gjorde arbeidsgiver for meg etter beregningen for november (var det som passet best for min del ifm utbetalt lønn) og da teller behandlingstiden fra du sender inn.
Når det er sagt så mener jeg at jeg leste overtid ikke tas med i beregningen... men faktisk ikke sikker.
Når det gjelder feriepenger så tenker jeg at jeg bare setter av litt ekstra og tar litt mindre ferie. Synes det er vanskelig å ta ut all ferie som det er allerede. Hehe.