Har dere søkt om fødepass enda?

Layhegg

Andre møte med forumet
Har noen her søkt om fødeplass enda? Jeg er 4+3 og ettersom jeg hadde noen komplikasjoner under forrige fødsel ønsker jeg å føde på Rikshospitalet igjen. Forrige gang var jeg heldig som fikk plass og søkte da i uke 13. Var egentlig fult, men den dagen jeg søkte var det en plass som nettopp hadde blitt ledig. Så denne gangen tenkte jeg å søke tidlig. Noen som vet hvor tidlig man kan søke?

Her trenger man ikke søke. Har kun ett sykehus å forholde oss til. Uansett så tror jeg legen gjør dette for deg på 1 kontroll.

TuMmY LoVe

Ok. Har hørt at de fleste plassene er holdt av til risiko svangerskap, er ikke så mange plasser igjen. Og som sakt var jeg heldig forrige gang. Får kanskje ta en telefon til de å høre.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ok. Har hørt at de fleste plassene er holdt av til risiko svangerskap, er ikke så mange plasser igjen. Og som sakt var jeg heldig forrige gang. Får kanskje ta en telefon til de å høre.

Det hadde jeg hjort :)

TuMmY LoVe

Nei litt usikker på om hvor jeg vil. Det naturlige valget ville vel hvert kk på haukeland, men vurderer voss eller noe.

Riksen sa jeg kunne søke med en gang enten via lege eller selv:) De fikk en del søknader så tidlig så da skal jeg få søkt:) Krysser fingrene for plass, men burde vel ikke være noe problem så tidlig...

Har hørt at begge de sykehusene skal være gode sykehus og føde på:)

Merker jeg ikke helt skjønner meg på denne appen enda.. :)

Hva er fødepass?

Vi trenger ikke søke. Men i Oslo må man vel være veldig tidelig ute hvis man skal få plass der man ønsker...

Last edited:
Vi trenger ikke døde. Men i Oslo må man vel være veldig tidelig ute hvis man skal få plass der man ønsker...
Helt enig med deg, men grunnen jeg fikk plass forrigang var på grunn av termin som forflyttet seg, så var heldighvis ikke en trist grunn.

Helt enig med deg, men grunnen jeg fikk plass forrigang var på grunn av termin som forflyttet seg, så var heldighvis ikke en trist grunn.

Huff. Det var en skikkelig skriveleif. Ordlisten på ipaden lever sitt eget liv noen ganger. Drt skulle selvfølgelig være søke...

Huff. Det var en skikkelig skriveleif. Ordlisten på ipaden lever sitt eget liv noen ganger. Drt skulle selvfølgelig være søke...
Ordlistene på disse ipadene og smarttelefonene lever sitt eget liv noen ganger... Trodde før alle måtte søke om fødeplass, men skjønt nå, med litt hjelp fra mr. Google og her, at jeg må søke fordi jeg ikke har valgt det sykehuset jeg tilhører.

Back
Topp