har dere rutine på..

henriette25!

Forumet er livet
mat og soving på de små?

lurer på om jeg skal begynne for fullt snart![:)]

Ingen rutiner her i gården [;)] bortsett fra legging for natten da, legger seg alltid mellom 7 og 8 om kvelden, samme som storebrødrene.[:D]

ORIGINAL: sisken

Ingen rutiner her i gården [;)] bortsett fra legging for natten da, legger seg alltid mellom 7 og 8 om kvelden, samme som storebrødrene.[:D]

når du legger kl 7-8,våkner hun på nettene da?
har tenkt på å legge rundt 8-9,men da våkner hun sikkert om natte[&o]

oj så bra!!! må si jeg er imponert!!![:D]
må begynne her å,har noe som går til samme tider hver dag,men greit og få litt rutiner på det!!

ja, har endelig fått litt rutine [:)]

hun våkner ca 7-8 tiden, får flaske på senga, og så stelles begge ungene (og meg).
så legges hun i vogna rundt kl 10. spiser ca 11 og sover litt til.
utenom den søvnen hun har på formiddagen så er rutinene på søvn ganske dårlige her, er ikke lett å få henne til å sove mer enn 15 min av gangen resten av dagen.

deretter er det mat rundt 3 og igjen ca 7 - siste flaska får hun på senga.
spiser igjen ca 3-4 på natta.
(tidene for flaske kan variere med 1 time+/-, men er de klokkelettene vi prøver å sikte inn mot [:)])

har sånn smått begynt å venne henne til grøt, så i morgen flytter jeg grøtmåltidet over på kvelden [:)]

har rutine på kvelden, ellers blir det slik det blir på dagen[;)] stresser ikke med det enda

Jeg har hatt rutine på mat og legging siden han var 4 uker! Jeg kan se på klokka når han er trøtt og skal sove, spise osv... Veldig rutine barn, og jeg synes det er skikkelig deilig!![:D]

Gutta mine spiser grøt og får melk mellom 20-21 på kvelden, legger dem da i hver sin seng. Sovner med engang vi setter på uroen...

Sver hele natten, våkner i 8-9 tiden på morgenen, får melk. så sitter dem i vippestolen å ser på god morgen norge, mens jeg spiser. Begynner å bli trøtte da etterhvert, legger dem i senga igjen.Sover en time eller to.

Klokka 13 får litt melk igjen, er da kjempe trøtte, så legger  dem igjen da. sover 2 timer +/-.

Klokka 17 melk igjen, er da våkne en stund, sovner gjerne litt på sofaen eller i vippestolen, etter en stund. Så er det kveldsmat igjen....

Når dem er våkne er dem så utrolig snille og det er bare kos.

Soving har jeg rutine på! Mat er sånn cicus!!! [:D]

vi har litt rutiner..
han spiser som regel til de samme tidene hver dag..
også legger han seg mellom 8 og halv ti...

Back
Topp