Har dere rettetang?

Jeg må bare anbefale corioliss! Jeg bruker rettetang MYE og det er den beste jeg noen gang har hatt! Kjøpte den fra Danmark hvor jeg fikk den for 700. Koster vel 2000 her, så er jo ganske dyr,da...

Jeg har GHD sin, men jeg kjøpte den rosa, da koster den litt ekstra, men til gjengjeld støtter du brystkreftforeningen. Den betalte jeg 1700,- Jeg tror du får de til 1400,-
Absolutt å anbefale, jeg kjøpte min for 4 år siden og den finnes ikke slitt, ser ikke brukt ut engang!

Jøss, er det så vanlig å bruke rettetang? Aldri brukt det jeg...[8|]

Nå skal det sies at jeg aldri har kjøpt hårskum, hårspray, hårgele eller andre ting heller...
(eneste jeg har brukt er krølltang og hårruller.....ja også hårføner da...men ingen av delene blir brukt årlig...)

Har forresten ikke hårbørste engang...håret mitt floker seg jo aldri uansett...

ORIGINAL: Kattepus84

Jøss, er det så vanlig å bruke rettetang? Aldri brukt det jeg...[8|]

Nå skal det sies at jeg aldri har kjøpt hårskum, hårspray, hårgele eller andre ting heller...
(eneste jeg har brukt er krølltang og hårruller.....ja også hårføner da...men ingen av delene blir brukt årlig...)

Har forresten ikke hårbørste engang...håret mitt floker seg jo aldri uansett...

Ja, det er visst mange som bruker det... Selv har jeg krøllete hår og syns det er fint med litt forandring innimellom. Så jeg bruker min bare en gang i blandt[:)]. Det er jo ikke bra for håret!!

ORIGINAL: Millali

ORIGINAL: *Kine

ORIGINAL: Millali

ORIGINAL: Sirene

Er www.ghdrettetanginorge.org et legitimt nettsted? Der var det i så fall tilbud på alt sammen.

Jøss der var det billig... Nesten litt skummelt. Tror man må google litt før man tør å bestille derifra.

..jeg syns egentlig hele siden virket litt mystisk. Tydelig at det er varer fra utlandet, og da må man sikkert betale toll osv. Tekstingen var jo ikke engang på norsk, men med blandede norske/engelske ord. Hm.. [&:] Kjedelig å "bli lurt" når man først kjøper for endel hundrelapper..

Kjapp googling: http://mallo88.blogg.no/1281545889_advarsel_wwwghdrettet.html

Er visst ikke ekte vare...

Flott at du googla, endra på det opprinnelige innlegget just in case. Teit at det skal være så mye lureri der ute, er jo et halvt år siden denne siden ble "anmeldt".

Back
Topp