Har dere regler?

Beatrice

Elsker forumet
når enten du eller samboeren skal ut,har dere regler?

Nei, ser ikke noe poeng med det.. Så lenge han kommer hjem til meg, så får han gjøre som han vil... (bortsett fra å rote rundt med andre da, men det vet jeg at han ikke gjør..)

tja,tjo, regler og regler..

Syns det er greit om han har med og på mobilen om det skulle være noe, og at han kommer hjem etter endt fest. Vi bor midt i byen, så sånn sett er det jo greit å komme seg hjem.. Blir bare så bekymra om han ikke kommer hjem (han kan dra på nachspill altså; bare han ikke sovner og jeg ikke får tak i han langt utpå neste dagen!)

Ellers så må den som er ute legge seg på stua den natta, for ellers forpestes hele soverommet med bebis innpå, og det er litt ekkelt..

så lenge det er barn her får han komme hjem før kl 3,ikke være møkkings og holde seg unna andre damer.naschspiel er det ikke snakk om,for han blir bare hengedrita og sovner...også må han ha med mobilen!

nå er jeg oppdratt i ett kristent hjem,så det er vel derfor jeg kan virke litt streng da

ikke regler nei...men sambo har en tendens til å si at han kommer tidlig hjem...sånn 2-3, men så kommer han ikke før 4-6...så ligger jeg å bekymrer meg...selv om jeg vet jeg ikke trenger...å da blir jeg litt irritert når han kommer så sent..men jeg er kanskje ikke så mye bedre selv[:D] jeg bare lar vær å si no kl slett på når jeg kommer..[:D] men det er yyyyderst skjeldent vi drar ut hver for oss...vi har det så gøy sammen...[:D]

Si ifra om han blir ute til stengetid, til morgenkvisten eller til første buss hjem, og fortelle meg alt. That's it.

ORIGINAL: *Ly*

ORIGINAL: Beatrice

så lenge det er barn her får han komme hjem før kl 3,ikke være møkkings og holde seg unna andre damer.naschspiel er det ikke snakk om,for han blir bare hengedrita og sovner...også må han ha med mobilen!

nå er jeg oppdratt i ett kristent hjem,så det er vel derfor jeg kan virke litt streng da

Det er vel underforstått når man er samboere eller??

Ingen regler her.... Han blir minst full av alle alltid og ringer å sier han savner meg. Før var vi alltid ute sammen.

Jo forresten...regel om ikke å vekke meg når han kommer hjem.

hehe ja det er jo det,men det finnes sikker unntak[:)]

Back
Topp