Har dere prøvd

Buffi

Forumet er livet
Den grøten som er for 1 år[8|][8|] Med cornflakes og frukt i[8|][8|]

Jeg prøvde den på jenta mi men hun spytta det bare ut igjen hun..Så jeg tuslet tilbake til 8mnd grøten igjen jeg[:D][:D]

hva med å blande 8mnd og 12mnd?? mere 8mnd i begynnelsen kanskje??!

sånn jeg gjorde det med 6mnd-8mnd.

Ikke prøvd 12mnd. Syns det er så lite utvalg på de forskjellige mndène. Her spiser hun Mild Fullkornsgrøt og Fullkornsgrøt med Eple og virker fornøyd med de. Venter litt til  før jeg kjøper 12mnd.

Nei men det frister veldig og prøve alt mulig nå, er så lei av at han aldri vil ha mat [:@][:-]

snuppa mi e veldig gla i 1års grøten, får den te
kvelds hver dag noen uke no [:D]
men 1,5års grøten bei for store bita i, så den
falt ikke i smak enno...

Jeg hadde bare lyst til å prøve noe nytt jeg[:)][:)]

Men fortsetter med den gode gamle grøten jeg[:D]

ja, den har vi prøvd å den var godkjent, så nå vil han nesten ikke ha annen type grøt [:)]

Kjøpte 1 årsgrøten i dag, så blir å prøve den når vi er tomme med den vi holder på med [:)][:)]

Har hatt den en stund jeg, bruker å blande inn noen skjeer med den, i den andre grøten han får...

Snuppen min liker ikke grøt, men skal snart prøve noen 12 m. glass jeg kjøpte i dag.. Blir litt lei av å spise det samme hele tiden[;)]

ORIGINAL: Skrållan

Har ikke prøvd 12 mnd grøt enda, men vi har et 12 mnd middagsglass stående i kjøleskapet! [:)] 

Hvordan er dem middags glassene klumpmessig[8|][8|] Har tenkt litt på det også men bruker enda 8 mnds glass jeg

ORIGINAL: buffi

Har ikke prøvd 12 mnd grøt enda, men vi har et 12 mnd middagsglass stående i kjøleskapet! [:)] 

Hvordan er dem middags glassene klumpmessig[8|][8|] Har tenkt litt på det også men bruker enda 8 mnds glass jeg

Aner ikke.. har aldri prøvd dem før! [:)] Kan gi deg rapport etterpå da! [:D]

Fine[:D][:D]

Back
Topp