Har dere prøvd ringtest??

[Malin]

Forumet er livet
Jeg hadde klubb på torsdag, og da sa ene veninna mi at hun ville "spå" oss med ring, bare for å se om det stemmer.. Hun har gjort det samme med alle sine veninner, og ringen har kun vist feil èn gang faktisk!

Den fungerer slik at man tar et hårstrå fra hodet og henger en gullring i. Så holdt hun den rolig over håndleddet, og ringen indikerer barna dine, og dine fremtidige barn..

På meg fikk hun opp 2 gutter.. Altså Patrick og at vi har en gutt til i magen.. Blir spennende og se om det stemmer![:D]

Den var riktig på alle de andre også, met tanke på hvilke barn de har fra før av.. Hun selv har tvillinger, gutt og jente, og der markerte den jenta først, og det stemmer, for hun kom først [:D]
Ei anna i klubben min har 2 jenter og en gutt, og er ferdig med barn. Denne viste også helt riktig, den stoppet etter gutten![:D]

Den har jeg aldri prøvd, bare prøvd med ring over magen denne gangen.

i følge den ringtesten der du tar et hårstrå og knytter ringen i så skal jeg ha gutt [:)] blir festlig å se om det stemmer med ultralyden

ORIGINAL: [Malin]

Jeg hadde klubb på torsdag, og da sa ene veninna mi at hun ville "spå" oss med ring, bare for å se om det stemmer.. Hun har gjort det samme med alle sine veninner, og ringen har kun vist feil èn gang faktisk!

Den fungerer slik at man tar et hårstrå fra hodet og henger en gullring i. Så holdt hun den rolig over håndleddet, og ringen indikerer barna dine, og dine fremtidige barn..

På meg fikk hun opp 2 gutter.. Altså Patrick og at vi har en gutt til i magen.. Blir spennende og se om det stemmer![:D]

Den var riktig på alle de andre også, met tanke på hvilke barn de har fra før av.. Hun selv har tvillinger, gutt og jente, og der markerte den jenta først, og det stemmer, for hun kom først [:D]
Ei anna i klubben min har 2 jenter og en gutt, og er ferdig med barn. Denne viste også helt riktig, den stoppet etter gutten![:D]

hva tyder hun som gutt og jenta da? av sirkel og frem og tilbake?
er jo så mange som sier forskjellig [8D] jeg trodde i ring var jente og frem og tilbake var gutt, men har sett at mange mener motsatt [&:]

ORIGINAL: bleiesmurfen

er jo så mange som sier forskjellig [8D] jeg trodde i ring var jente og frem og tilbake var gutt, men har sett at mange mener motsatt [&:]

jeg har fulgt den der jenten er i sirkler og gutt frem og tilbake

ORIGINAL: _tiriltoppen_

ORIGINAL: bleiesmurfen

jeg har fulgt den der jenten er i sirkler og gutt frem og tilbake

Samme her, jeg prøvde dette og gikk etter at sirkler er jente og frem og tilbake er gutt. Det er vel slik det fungerer? Har lest mye om det og det sies at det er slik det fungerer[;)]

Sirkel = hull (jente)
fram og tilbake = tut (gutt)

Hehehe... huskeregel :p

ifølge min pendel får jeg en gutt [:D] spennende da.. kanskje det stemmer? 

ORIGINAL: MiniGull

Sirkel = hull (jente)
fram og tilbake = tut (gutt)

Hehehe... huskeregel :p

det er det jeg alltid har ment også [:D]
men i en annen tråd her inne for en stund siden var det mange som mente det var motsatt [8D]

blir i såfall et hull her [8D][:D]

jeg får visst jente ifølge ringtest og kinesiske babykalenderen.. Blir spennende uansett 

Jeg har prøvd det!!![:D]

Først i pendel = Torjus
så i sirkel       = Liv
så i pendel     = gutt i magen, noe jeg har veldig på følelsen!!
så stopp!!!     = vi får ikke flere barn, akkurat som planlagt[;)]

Det er så rart altså! Hvor stor fart ringen får, før den nesten stopper, så går videre til neste "tegn", nesten stopper, så går videre, før den til sist stopper helt! Trodde virkelig ikke det gikk an! Jeg holdt den over hånda[:)]

Jeg har bare testet ringtesten over magen..og denne gangen viser det jente, men har veeeeldig følelse på gutt da[8D]

Jeg visste ikke at man også kunn sjekke på hvilket kjønn man har ifra før... Hvordan vet man da hvilken "snurr" som er tidligere barn og hva som gjelder for den lille i magen? [8|]

HAr ikke prøvd enda.. [;)]

ORIGINAL: Markmusa

Jeg visste ikke at man også kunn sjekke på hvilket kjønn man har ifra før... Hvordan vet man da hvilken "snurr" som er tidligere barn og hva som gjelder for den lille i magen? [8|]

Sånn som det skjedde med meg, så begynte den først å gå i pendel, så stoppa den nesten. Da var første ungen spådd. Så begynte den å bevege seg igjen og da gikk den i sirkel, 2. ungen spådd, så stoppa den nesten, før den begynte å gå i pendel igjen. Unge nr 3, altså den jeg har i magen var spådd. Så stoppa ringen å gå helt og det var ikke snakk om at den fikk fart på seg igjen. Dvs; spådom ferdig! 3 barn; 2 gutter og ei jente.

Det er viktig å la ringen gå helt til den har stoppa helt og henger loddrett rett ned. For den spår framtidige barn også. Så om du bare lar den vise 1. utslag, vil ikke det si at det er det du har i magen nå. Men kjønnet på 1. barn. om du har flere unger da[:)]

Blei knotete dette her... Skjønte dere hva jeg mente?

ORIGINAL: SBML

ORIGINAL: Markmusa

Sånn som det skjedde med meg, så begynte den først å gå i pendel, så stoppa den nesten. Da var første ungen spådd. Så begynte den å bevege seg igjen og da gikk den i sirkel, 2. ungen spådd, så stoppa den nesten, før den begynte å gå i pendel igjen. Unge nr 3, altså den jeg har i magen var spådd. Så stoppa ringen å gå helt og det var ikke snakk om at den fikk fart på seg igjen. Dvs; spådom ferdig! 3 barn; 2 gutter og ei jente.

Det er viktig å la ringen gå helt til den har stoppa helt og henger loddrett rett ned. For den spår framtidige barn også. Så om du bare lar den vise 1. utslag, vil ikke det si at det er det du har i magen nå. Men kjønnet på 1. barn. om du har flere unger da[:)]

Blei knotete dette her... Skjønte dere hva jeg mente?

ÅÅÅÅÅÅ!! [:D] Ja jeg skjønte det! Da er det jo ikke rart at ringtesten viser gutt på meg.... Da har den jo bare vist storebror. Jeg må prøve igjen nå [;)]

HAHAHA!! [:D][:D] Så stilig!! Nå ble det noe helt annet! Først så gikk den rett fram og tilbake (altså for storebror) så stoppet den og gikk i ring.... Kanskje det blir ei jente denne gangen da? Det blir så spennende å se! [:D] *håper19.aprilkommersometsvisj*

Forrige gang prøvde vi ringtesten over magen og det var kjempe sprøtt!! Kunne kjenne sånn skikkelig magnetisk kraft mellom magen og ringen og den pendlet fram og tilbake:)) det ble en gutt, så det stemte på meg! Har prøvd denne gangen også, men har ikke fått noen reaksjon. Har tenkt at magen kanskje ikke r stor nok enda, sist var jeg over halvveis. Ringtesten du skriver om har jeg aldri hørt om. Men ble nyskjerrig på å prøve. R det samme prinsipp som den på magen? Med sirkler elle pendling?

wæææææ.... tok ringtest på nytt nå (over magen) den gikk i sirkel fort som bare det,så gikk den bare rett over til å gå frem og tilbake.....[:)]

hmmm... twins ell jente nå og en gutt til siden?[:D]

stemte med ringtest sist..... den  gikk frem og tilbake og det ble gutt[:D]

Gleder meg til ultralyd!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Back
Topp