Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har dere prøvd lenge eller traff spiren på første forsøk?
Vi skulle starte å prøve først til høsten, og har bare hoppet av i svingen siden førstemann kom for litt over et år siden. 1 gang har han kommet inni meg og da satt den litt tidligere enn planlagt men men
Vi har prøvd siden 2013, og nå på 3. Runde med IVF ser det endelig lovende ut. Har noen sa og kjemiske bak meg så det er godt å endelig få tester som stiger[emoji177][emoji177]
Hadde en SA i juni 2015, bestemte oss for å vente ett år og startet prøvingen august 2016. Hadde en sa i desember 2016 og en MA i uke 12 i mars 2017. Skal til utredning til uka og den tenker jeg å beholde til tross for positiv test, for det er jo ikke å BLI gravid som er problemet Denne gangen må spira sitte helt til januar! <3 (lykkelig, men livredd!)
Vi var på 3 pp, men stod over en periode da vi i utgangspunktet ikke ønsket barn i desember (men vi har gjort det veldig spennende for oss selv siden foreløpig termin er 3/1)
Gikk på minipille etter keisersnitt med første, slutta med de i mai i fjor, men amma til oktober så fikk ikke tilbake mens før etter ammeslutt. Så har prøvd siden da
Her har vi prøvd siden juni/juli 2016, avbrutt et par-tre måneder i vinter fordi jeg ble syk og måtte opereres. Nå satt den, endelig Hold deg fast, lille frø!!
Pp2, akkurat som med førstemann. Hadde også en kjemisk i pp1 uten at vi hadde gått så veldig inn for å treffe EL. Blir kanskje lett gravid håper alt går bra denne gangen da