Har dere prøvd lenge eller traff spiren på første forsøk?

1 pp på forrige, og 1 pp denne gang. Krysser fingrene for at det går bra, til tross for ulovlig mengde flaks..

Det gikk på pp3 :-) sist gang gikk det på pp4 eller 5

Startet prøvingen i januar. Har gått på 2 av 3 forsøk. Første endte i SA. Krysser fingrene for at det går veien denne gang[emoji5]

Slutta på pilla i slutten av feb. Så egentlig på første pp :)

Vi skulle starte å prøve først til høsten, og har bare hoppet av i svingen siden førstemann kom for litt over et år siden. 1 gang har han kommet inni meg og da satt den :p litt tidligere enn planlagt men men:)

Vi har prøvd siden 2013, og nå på 3. Runde med IVF ser det endelig lovende ut. Har noen sa og kjemiske bak meg så det er godt å endelig få tester som stiger[emoji177][emoji177]

Fikk en datter i desember og vi bestemte å prøve igjen i april å ble gravid med en gang

Startet prøvingen i april 2015, så 2 år..... Håper spira sitter! Hadde en tidlig SA i 2016.
.

Vi tok ut spiralen i feb/mars - ureg mensen og vips gravid uten å prøve. Vi tenkte å vente til etter sommeren men sånn ble det ikke [emoji13]

Hadde en SA i juni 2015, bestemte oss for å vente ett år og startet prøvingen august 2016. Hadde en sa i desember 2016 og en MA i uke 12 i mars 2017. Skal til utredning til uka og den tenker jeg å beholde til tross for positiv test, for det er jo ikke å BLI gravid som er problemet ;) Denne gangen må spira sitte helt til januar! <3 (lykkelig, men livredd!)

Slutta på p-plastre mars, ble gravid med engang endte i SA i april, ble gravid første eggløsning etter :-)

Vi var på 3 pp, men stod over en periode da vi i utgangspunktet ikke ønsket barn i desember (men vi har gjort det veldig spennende for oss selv siden foreløpig termin er 3/1)

Gikk på minipille etter keisersnitt med første, slutta med de i mai i fjor, men amma til oktober så fikk ikke tilbake mens før etter ammeslutt. Så har prøvd siden da :)

Her har vi prøvd siden juni/juli 2016, avbrutt et par-tre måneder i vinter fordi jeg ble syk og måtte opereres. Nå satt den, endelig :Heartred Hold deg fast, lille frø!!

Pp2, akkurat som med førstemann. Hadde også en kjemisk i pp1 uten at vi hadde gått så veldig inn for å treffe EL. Blir kanskje lett gravid :p håper alt går bra denne gangen da :)

Back
Topp