Har dere plass til meg også? :D

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Jeg lurte på å snike meg inn her i går kveld, men nå velger jeg heller å komme hoppende inn idag. :D

Testen såvidt positivt i går morges, på ettermiddagen var testen mer tydelig rosa, og på kvelden i går var det en fin strek. Da den digitale også var positiv i dag må jeg nesten tro på det! :) Hurra! Jeg er gravid! :D <3 Jeg er så glad!

Menstermin er 17. oktober! :)

Vedlegg

• IMG_1126.jpg
    IMG_1126.jpg
    808,1 KB · Visninger: 52
  • IMG_1139.jpg
    IMG_1139.jpg
    430 KB · Visninger: 50
Gratulerer så mye og velkommen skal du være :D

Jeg lurte på å snike meg inn her i går kveld, men nå velger jeg heller å komme hoppende inn idag. :D

Testen såvidt positivt i går morges, på ettermiddagen var testen mer tydelig rosa, og på kvelden i går var det en fin strek. Da den digitale også var positiv i dag må jeg nesten tro på det! :) Hurra! Jeg er gravid! :D <3 Jeg er så glad!

Menstermin er 17. oktober! :)
Grattis, og velkommen :)

Tusen takk dere! :D :D

Gratulerer så mye :)

Tusen takk! :D <3 Det er rart å våkne, og så går det et par sekunder før jeg kommer på at jeg er gravid! :D

Hei og Gratulerer :D
fant gruppen idag jeg!
Jeg er ikke helt inni dette forum greiene kjenner jeg.. Men tror jeg blir fort hekta ;)

Hei og Gratulerer :D
fant gruppen idag jeg!
Jeg er ikke helt inni dette forum greiene kjenner jeg.. Men tror jeg blir fort hekta ;)

Takk, og gratulerer til deg også! :D Det er utrolig godt å ha dette forumet til å dele gleder, tanker og av og til bekymringer med gjennom denne prosessen. :D

Back
Topp