Har dere plass til en mamma til?

Rosa termos

Elsker forumet
Hei jenter!

Etter et legebesøk i dag og lenge sterk mistanke om graviditet blir det til at jeg nå må melde meg inn hos dere :) Litt usikker på termin, men rundt den 25. juli er det i hvert fall nå i første omgang til vi får funnet ut litt mer.
Kan jo fortelle litt mer om meg selv: Jeg er snart 24 år, forlovet og har ei nydelig lita jente på 17. måneder. (Født 15. juni 2010). Er fra Drammen men har bosatt meg i en av nabokommunene nå nylig.

Dette blir fryktelig spennende framover, er også veldig spent på den kommende storesøsters tanker og reaksjoner når den lille kommer. Hun vil da være rett over to år. Er det noen her som har erfaringer med så tette barn? Innspill tas imot med takk! :D
 
Vi har plass til mange flere mammaer - velkommen hit! 

Mine blir ikke så tette, blir 2 1/2 år i mellom, men har ingen erfaringer.. enda.. :p 
 
Så godt å høre, tusen takk for det!

Vi får vel bare gjøre oss opp egne erfaringer underveis, det må jo bare gå bra.. :p
 
Her blir dt 17mnd mellom dem, så det blir riktig så tett :P Men gleder meg!
 
Velkommen til oss :) jeg har en sønn født i juli 2010. så da blir det nesten like stor aldersforksjell her som hos dere :) ingen erfaring enda, men det går nok så fint! Tenk så mye glede de får av hverandre! :D
 
Godt å høre vi blir flere med tette barn, vi får høste av hverandres erfaringer etter hvert:-) Det blir fryktelig spennende da, og barna kommer nok til å få veldig mye glede av hverandre<3 har alltid sagt jeg ønsker 2 - 3 år mellom barna så dette er jo helt perfekt selv om det kom litt brått på..:-p>
 
Gratulerer så mye med spire i magen 2 år mellom barna tror jeg skal gå helt fint jeg, blir fint til de å få masse glede av hverandre senere. Her blir det 3 år i mellom..
 
så kjekt og velkommen
er sjøl spent på koss min datter som er født i mai 2010 vi reagere på å bli storesøster..
er mange spennende stunder fremover..
 
Velkommen .(Eg har en gutt på 18 mnder )
 
Velkommen! Jeg har en sønn født i mars 11, så her blir det enda tettere :)
 
Klart vi har plass til deg! Velkommen til oss
 
Klart det er plass til ennå flere søte damer:) Velkommen inn til oss:)
 
Her blir det også to tette, lillemann er født 20 juli 2010 og spira har foreløbig termin 22 juli. Blir spennende dette! Får satse på at de slipper feire bursdag samme dag ;)
 
Det er alltid plass til flere mammaer :)) Velkommen og gratulerer!
 
Gratulerer og velkommen!! Jeg kjenner igjen nicket ditt fra Juni 2010, snuppa mi ble født 30. juni 2010 så hun vil også være nettopp fylt 2 år når nestemann kommer, blir spennende å se hvordan det vil gå!!

Lykke til og velkommen igjen!!
 
Jo flere, jo bedre :-) Gratulere og velkommen!!
 
Alltid plass til flere mammaer ;o) Gratulerer med spire og velkommen! Det kommer til å bli 2 år og 3 mnd mellom våre, så det blir spennende. Ikke noe erfaring å dele enda, desverre. Tror det blir hektisk men at de kommer til å ha mye glede av hverandre.
 
Tusen takk for så mange hyggelige hilsninger!! Gleder meg til å bli en del av denne gjengen, dere virker som en haug med flotte damer :-D artig at det er flere med relativt kort tid mellom barna, håper vi kan utveksle fine erfaringer etter hvert :-) Takk igjen alle sammen og ha en fortsatt fin kveld!:-)
 
Gratulerer og velkommen hit :) Det blir 2,5 år akkurat mellom min eldste og den lille i magen, så det blir spennende :D
 
Gratulerer og velkommen :) Har 2 år mellom mine, å di har veldig stor glede av hverandre :)
 
Back
Topp