Har dere planler om flere barn?

malla29

Forelsket i forumet
Planlegger dere flere barn nå, eller venter dere noen år eller er dere helt ferdige?

Måtte starte denne tråden siden en som spådde meg i kort sa at jeg er gravid nå, mensen er 9 dager forsinket. Men legene sier at det er 100% umulig for meg å bli gravid på vanlig måte. Vil jo ikke håpe på, men hvis det hadde skjedd ville jeg vært lykkelig jeg....

Hva med dere andre skal dere ha flere barn og når?

Glemte visst i si at vi skal søke om IVF med en gang etter permisjonen er ferdig og jeg har begynt å jobbe. Må jo finne meg ny jobb og da...

du får nu ha lykke t.
når katarina nærme sæ åre så kommer vi t å kutte ut regnfrakken å får vi se.
(æ sku jo ikkje kunne få unga)

ska no ha flere men bli itj enno. ett par år kanskje...

Så spennende da...du har vel vært å kjøpt deg en test da[:D] Vi skal nok ikke ha flere barn gubben mener at det holder med de to vi har vært så heldig å få...

Jeg klarer ikke bestemme meg... Har lyst på og har ikke lyst på fler. Merker jeg knapt har energi til den jeg har nå når det står på med magesmerter og null søvn. Så akkurat nå har jeg litt angst for å bli gravid igjen....
Må ihvertfall hente meg inn igjen ett par år eller tre.

Planen er vel en unge til når Trym er rundt tre år.....

Har lyst på 2 til. En om ikke altfor lenge.... Savner magen, og gleder meg til å gå gravid igjen. Håper bare vi får det til en gang til da.... Tar ingenting for gitt. Er jo utrolig heldige som har fått Tuva! [:)]

Vi ønsker flere barn, men har ikke snakket om eller bestemt oss for når enda. Blir nok en stund til, kanskje ett år eller noe før vi prøver.

Dere som spør om jeg har kjøpt test, det har jeg ikke og planlegger ikke før neste mandag. Sitter og venter på mensen, etter 3 år har det vært mange nedturer der jeg tror at jeg er gravid og testen viser noe annet. Derfor blir det ingen test før neste mandag.

Aldri si aldri, de sa jo sist jeg hadde IVF at det er kun få sjanser og at jeg ikke må håpe på at noe skjer, og nå holder jeg vesla i armene. Jeg skjønner godt hvis noen vil bare ha ett. Jeg har lyst på 3 faktisk, vi var 2 og det var alltid en som mangla (mamma tok det bort eller så kunne hun dø under fødselen, holdt på å dø med søstra mi.)

Kunne gjerne vente litt jeg, men jeg blir jo kjempe glad hvis det er en liten spirre der inne. Kunne vente pga. økonomien og sånt....

ORIGINAL: LyKkElIg_Og_StOlT!

Nesten så jeg ikke tør å skrive det her, men gjør det allikevel.. Vi har bare lyst på ett barn, og det har vi fått[:D] Verdens nydeligste gutt! Har nesten blitt redd for å si det, for jeg blir som regel møtt med : SÅ UTROLIG EGOISTISK!!! Kommer til å bli så borskjemt!! Osv osv.. JA, jeg skal skjemme bort gutten min, men kun med kjærlighet. Er det så ille da?? Det er av personlige grunner vi bare vil ha en, men jeg har ikke utelukket det 100% at jeg får lyst på ett barn til. Tiden får vise. Da skjer det i alle fall innen 2 år. Er fortsatt ung, så er ikke det det står på. Så per i dag har vi fått det barnet vi har ønsket oss, og er stålende fornøyd og lykkelige med det.

Beklager at dette ble litt langt, men måtte bare få ut litt frustrasjon..[:'(]

Er det ikke rart at om man vil ha ett barn er man ego, vil man ha mange overbefolker man verden!! Syns det er godt at deres avgjørelse er den viktigste, andre får finne ut hvor mange\få de vil selv. Jeg vil også bare ha en. Bortskjemt på kjærlighet og oppmerksomhet er jo en god ting synes jeg.[:D][:D][:D]

Vi har lyst på ihvertfall en til -håper på en liten gutt også[:)] Men akkurat når det blir er litt vanskelig å svare på... Burde ihvertfall bli ferdig med utdannelsen min(2 år til), hadde vært kjekt å vært i jobb neste gang. Men hadde det kommet en liten huleboer allerede nå hadde han\hun vært veldig velkommen![:D]

[:)]Mitt neste barn skal ha fire bein og hale,og si voff! Ingen fler menneskebarn her i huset. Vi er for gamle til det.[:D]

Mannen min vil ha et barn til, han vil jo ha en sønn så han ikke blir helt ensom blant jentene.. hehe. Hvis ikke det blir gutt enste gang, sier han at han ikke vil ha flere likevel. Jeg kunne godt tenkt meg mange barn, men ikke akkurat nå... mer enn nok med to akkurat nå som jeg er så sliten... Men etterhvert vil jeg ha flere!

Vil ha flere, ja!!! 1 e førr lite; 4 e førr mange! [:D] (Førr min del, altså)
Har egentlig lyst på to med ca 2 års mellomrom; da får de liksom mest gleda av kværandre, forestille æ mæ... Men vi skal vente til samboer e ferdig utdanna; han begynne på sykepleien nu, så det blir nok om 3-4 år... Glede mæ vanvittig masse til å bli gravid igjen![:)][:)][:)]

Jeg har lyst på en til jeg[:D]
Men jeg tror vi må si oss fornøyd med de fem vi har!!!!

ORIGINAL: Micamor

[:)]Mitt neste barn skal ha fire bein og hale,og si voff! Ingen fler menneskebarn her i huset. Vi er for gamle til det.[:D]

Tørr jeg spørre hva som er for gammelt?

Back
Topp