Har dere planlagt foreldrepermisjon?

Symaskin

Gift med forumet
Maiblomstene 2017
Jeg skal ta 100%, mamma- og felleskvote, så ulønnet + ferie frem til barnehagestart. Mannen tar gradert 20% etter det.

Hva med dere? Har dere en plan?
 
Jeg tar 100% + felllesdelen. Tar så ulønnet permisjon til april /barnet er rundt ett år. Så er pappa hjemme til barnehagestart og tilvenning i august. Er planen nå hvertfall. :)
 
Blir nok 80%, der jeg tar fellesperioden, så tar samboer å graderer sin del og jobber 50% fram til bhg start i august om det går opp slik.
 
Har ikke helt bestemt oss, tok 80% sist, og har litt løst til det nå også. Men siden jeg nå jobber som lærer i 78% kan det hende vi velger 100% siden jeg da får over en mnd sommerferie. Om jeg får følge skoleruten. Men har ikke sett så mye på dette enda :)
 
Men jeg skal ha hele fellesperioden i alle fall :)
 
Jeg tror vi må ta 80% denne gangen for å få det til å gå opp. Jeg tar mest sannsynlig hele fellesperioden. Hadde de ikke endret permisjonsordningen hadde vi tatt 100%
 
Ser for meg vi tar 100 % denne gangen og. Jeg kommer til å ta hele fellesperioden og ta deler av det gradert da mannen har egen bedrift. Kommer til å bruke mest mulig ferie for å strekke ut permisjonen og ta noe ulønnet fram til bhg start aug 2020. Håper å få jobbet noe kveld og helg for å få minst mulig ulønnet.
 
usikker enda, må sette meg litt mer inn i dette med permisjon

Ja det er ikke bare bare. Er jo endret på siden 1 juli også. 15 uker til mor, 15 uker til far og resten er fellesperiode :)
 
Har ikke peiling på permisjon,og aner heller ikke om det er liv der inne så det har vi absolutt ikke tenkt på
 
Ja det er ikke bare bare. Er jo endret på siden 1 juli også. 15 uker til mor, 15 uker til far og resten er fellesperiode :)

såpass! hehe, vi får sette oss ned når vi vet dette går bra og finne ut av det:D