Har dere planer for sommerferien?

Føde her også..

Kommer veldig an på samboers jobbsituasjon (arbeidsledig fra 1.mars), men jeg skal i alle fall en uke til Frankrike i april. Han blir med om det passer seg sånn :)
Jeg har avtale med jobben om å ikke ta ut ferie i juli og august, så jeg satser på en liten luftetur igjen i juni, og så en uke i varmere strøk i september. Vi var i Kroatia i september i fjor, og det var helt fantastisk, så vurderer faktisk å dra tilbake dit mens vi fremdeles har mulighet. Synes nemlig ikke strendene der nede egner seg for barn (stort sett bare stein), så det er vel greit å benytte sjansen mens vi fremdeles er bare 2 :)

Håper på en tur nordover, men vi har mye vi skulle brukt penger på for tiden, så det spørs hvor vi prioriterer feriepengene da... ;)

Vi skal ta båten over fjorden og se litt av Sørlandet, deriblant skal vi oppover telemarkskanalen:) gleder meg veldig, for den kanalen har jeg hatt lyst til å oppleve i 4 år nå, men vi har aldri fått med oss noen andre. I år blir vi mange:D

Skal vel på tur med campingvogna. Hvor vi skal er ikke bestemt enda. Og en tur på familie hytta mi.

Planen er å låne hytta til svigerfar ei ukes tid, og så ta et par dager i dyreparken mens vi er der i området.

Vet ikke enda, men blir garantert en tur på hytta på fjellet. Det er nydelig der sommerstid også med badevann og flotte turområder. Ellers sparer jeg febrilsk for å realisere min gutts store drøm: reise til Madrid for å se kamp med hans favorittlag, Real Madrid. Han har spart i to år selv også. Det blir riktignok ikke før i oktober tipper jeg, for det er ikke seriespill på sommeren ;). Vi får se hva sommeren bringer. Foreløpig er det relativt god tid til å bestemme seg! :)

Danmark og hytta er planen vår :)
Hvor i Danmark reiser dere? Spør fordi vi har en liten gutt på 4,5 mnd, og ingen av oss vet stort om å feriere med barn :p Vi tenkte litt på å ta en tur til Danmark, men vet ikke helt hvor eller hva som er stas å gjøre med den lille. Vi sparer til bryllup og ny bil, så håper vi klarer å gjøre det ganske rimelig. Ellers skal vi besøke familie på vestlandet.

Har termin i juni så vi setter ingen faste planer, da man aldri vet hvordan nyfødtperioden blir. Men hvis forholdene er langt til rette ønsker vi å dra på bilferie med foreldrene mine til Danmark (kjører fra Nord-Norge) en gang i august. Det er nok det eneste.

Vi skal kanskje til svigers i Egypt som vanlig :p
Men vi skal det litt ann, vi vil også kjøpe ny bil og må spare opp en del der først.

Har ingen planer enda, tenker vi tar ting på sparket :)

Blir vel å føde tenker jeg. Foreldrene mine hadde egentlig tenkt å ta oss med til Danmark men med termin i midten av juli så blir det ikke Danmark. Tar nok noen turer til hytta siden det er såpass nære at vi kan dra rett derifra til sykehuset skulle fødsel starte mens vi er på hytten.

Ingen planer. Vi har ikke våget oss til å bestille noe da lillesøster bare er 4/mnd da så det blie hjemmeferie med noen helgeturer på oss :)

Jeg har litt lyst til danmarksferie i år, men vet ikke om vi utsetter det enda et år. Yngste sover i 3 timer på dagen og må ha det stille. Da blir man så låst.
Åpen gård, sommarland i Bø, bjørneparken og klatreparken er fast hver sommer :)

Vi får baby i mars, så i år blir det nok bare Oslo-sommer på oss :-)

Vi skal nok være hjemme :) har mer enn nok å ordne med her :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal en uke til Gran Canaria, men ellers sjal vi hjem til foreldrene våre :-) Vi bor i Oslo, og de bor på Møre og Romsdal :-)

Back
Topp