Har dere planer for sommerferien?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Skal dere ut å reise? Langt? Eller norgesferie?

Har dere steder i Norge eller utlandet som dere vil anbefalle til andre barnefamilier?

Planen er å bli mamma ;)
Mulig vi tar en tur for å besøke familie på Vestlandet, men ingenting blir bestemt. Kommer helt an på formen min.
Det eneste vi har planlagt er en dagstur i dyreparken med storebror.

Skal føde tenkte jeg. :p
Også skal vi nok være hjemme. Håper vi får litt besøk :)

Planen denne sommeren blir turer i norden, samt forsøke å bli gravid igjen :p

For de som planlegger sydentur med barn så kan jeg tipse om Atlantica Aegean Park på Rhodos. Et knallfint hotell for de som vil ha all inclusive. Godt tilbud om aktiviteter for både små og store barn. Mulighet for swim-out. Ikke det rimeligste hotelltilbudet, men vi som reiste (4 barnefamilier) synes det var verdt hver eneste krone.

Ellers så liker jeg Fig tree bay på Kypros. Knallfin strand (kåret til en av Europas fineste).

Håper forresten noen legger inn tips til reiser i norden her :)

Last edited:
Vi har allerede kjøpt flybilletter til Nord-Norge, så vi skal besøke familien der oppe i sommer.
Ellers så blir det kanskje en tur til Bjørneparken og en tur med Barnas Båt :)

Føde og flytte!

Føde :-P

Ellers får vi se an form på lille og meg.. Litt lyst på liten tur for jentungen på 8 år sin del slik at hun får litt ferie og vi får komt oss ut litt.. Men foreløpig ingen planer.

Vi vet ikke enda, men stor ferie blir det ikke da jeg er i ulønnet perm fra mai til september så litt trang økonomi på oss i år. Tenkte kanskje en tur til mikkelparken i Kinsarvik (den er nærmest oss), eller en tur til bjørneparken om vi har mulighet til å leie hytte. Ved mikkelparken kan vi låne hytte gratis :) men vi var der i fjor også pga nyfødt baby vi ikke orket å reise milevis med, så håpte å reise litt lenger i år :D

Tips til andre er daftø camping i Sverige!

Aner ikke enda

Blir Norgesferie. Skal på hyttetur på fjellet rett ved ett svært vann. Blir herlig og helt isolert. Null dekning på mobil og sånt der :p

Med ein liten baby så håper eg vi kan holde oss hjemme. Men blir nokk til at vi finner på noe for dei 2 andre barna sin del. Men blir kort om det blir overnatting :)

Eneste foreløpige planen er at vi skal i dåp i begynnelsen av august. Og bare den turen koster oss nærmere 10000 i flybilletter :O lyst å finne på noe annet morsomt, men vet ikke helt hva :p

Blir Norges ferie! Vi har kjøpt telt, så fjellturer med overnatting og hytte kommer til og bli flittig brukt:)

Ellers blir det nok en tur med Kiel fergen, tusenfryd og kjapp tur til svinesund, dersom alt går etter planen:)

Har termin i juni så vi har ikke noen spesielle ferieplaner. Fant ut at vi må se det an og heller ta en tur på sparket i såfall :)

Vi tenkte oss et par uker ved sjøen. Ellers blir vi hjemme. Må male huset og litt forskjellig i år.

Være hjemme, på hytta og kanskje et par dager i Hunderfossen

Her bli det nok hjemme, en del på hytta og evt bilferie, alt etter hvordan lillegutt er :)

Back
Topp