Har dere planer for julen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Og romjulen?

Skal dere være hjemme og slappe av eller er det å reise hit og dit?

Tidligere var det stresse hit og dit i familien her, men de siste årene har vi feiret hjemme, og det har vært deilig :D Null stress og bare ta det med ro.

Reiser til samboerns familie i Milano, det blir en annerledes jul da de feirer på en annen måte enn vi gjør her, men det som alltid er sikkert er at svigermor slår til med veldig god mat og drikke (vinen blir nok litt savnet da, men godt med vann også). Så blir lille gutt bortskjemt med gaver fra folk han ikke en gang husker at han har møtt, men har du med gave så får du grantert en god klem tilbake :p

Jeg reiser hjem til mamma og pappa og resten av familien. Jeg er den eneste som bor langt vekke, og er hjemme to ganger i året bare. Gleder meg masse!! Alltid godt å bare være hjemme, spise hjemmebakt brød som bare mamma kan lage :) sove så lenge man bare vil, spise god mat og bare være :) men blir kun for en uke, for i romjulen må jeg jobbe :/

Jeg skal også reise hjem, så kommer samboeren ned i romjulen og feirer nyttår med oss :) jeg skal nyte den siste julen aleine, før vi plutselig er en familie :)

Skulle feira jul her heime, men da pappa ikkje kunne komme alikavel, reiser vi og svigers til mamma og dei. Det er og besta og eine onkelen min.
Romjula blir nok mykje fram og tilbake mellom familie :)

Vi skal feire bursdagen til samboer lille julaften, til svigers på julaften,min familie 1.dag og i et selskap 2dag. Romjula har jobben min stengt, så da skal jeg bare slappe av:)

Vi blir hjemme for første gang i år:D trenger virkelig det nå for er så lei av å reise. Ensomt i jula men det får nå være. Blir å feire julaften sammen med venner, overraske ungene med en julenisse og en haug av pakker. Dagen etter får vi besøk av bestekompisen til mannen som kommer helt fra USA sammen med sin sønn. Få dager etter reiser mannen på jobb igjen og jeg nekter denne gangen å dra med meg barna for å reise med han.. Det er sliiit. Vil være hjemme med gutta og hunden på nyttårsaften! Skal nok finne på noe sprell å gjøre sammen med dem:D

Skal ha julafta hjemme med svigers i år. Middag hos svigers 1 dag og middag hos mamma 2 dag:)
Heldigvis så bor vi i nærheten alle sammen, så vi slipper å reise noen plass for å besøke familien :)

Vi skal til svigermor og ste-svigerfar i år :-) Gleder oss veldig. Jentungen på 4.5 år har aldri feirrt juleaften der, så det blir stas :-)

Jula skal feires med pappa og mine søstre + nieser og nevø! Spesiell jul i og med det kan være siste jula vi får med pappa. Satser på det blir en uforglemmelig Julefeiring :) I romjula skal jeg først og fremst på oul! Hurra!! og så skal jeg feire jul med mammaen min :)

Vi kjører hjem til jul. Jeg og samboer er fra nesten samme plass, men bor nå langt hjemmefra. Siste året hunden kan få hele baksetet for seg selv. Neste år blir det ingen hundebilsele på han, men bur i baggasjerommet. Han er lykkelig uviten enn så lenge ;)

Vi feirer jul hos mine foreldre som bor 5 min fra oss. Så blir lite reising heldigvis :)

Mamma til Novembergutt -12, lillesøster ventes i april/mai - 15

Hjemme julaften med foreldre og svigers på besøk. Romjulen er vi bedt et par dager til slekt, Nyttår er vi foreløpig alene hjemme.

Skal feire hver for oss, siste gang. Så jeg skal nyte ferien min med min gode familie som jeg ser så sjelden. Kanskje kommer min kjære å besøke meg i løpet av romjulen, men det avhenger av jobben hans. Neste år er vi tre og skal vel dele julen, først hos besteforeldrene på ene siden og resten av julen på den andre siden. Gleder meg til vi blir en familie:)

Vi skal til han sine foreldre på juleaften, annet enn det så skal vi gjøre som vi vil. Ingen planer. :)

Vi skal til mine foreldre på lille julaften og julaften, og til hans foreldre første juledag. Andre juledag er ikke avklart enda... :) Vi bor ikke så langt unna, så vi slipper heldigvis å planlegge i all evighet for å feire jul sammen med de vi er glad i. :)

Vi reiser hjem til mamma, pappa og søsteren min. Det blir så kos. Er tre år siden sist eg var hjemme til jul. Andre dag skal vi til svigers:) så skal eg jobbe halve dager de dagene barnehagen er åpen.

Back
Topp