Har dere planer for helgen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Igjen store planer. Mannen jobber og vi andre skal kose oss hjemme :)

Her skal guttungen på løpekarusell i morgen og i bursdag søndag. Så da gikk de dagene:)

Fredagstaco i kyrkja i kveld (eg og jenta og ei venninne av ho), i morgon er det bursdagsbesøk til nevøen min, og på søndag ettermiddag/kveld skal eg på matlagingskurs (diett). Meir travel helg enn vanleg, men berre kjekke ting!

Fredagstaco i kyrkja i kveld (eg og jenta og ei venninne av ho), i morgon er det bursdagsbesøk til nevøen min, og på søndag ettermiddag/kveld skal eg på matlagingskurs (diett). Meir travel helg enn vanleg, men berre kjekke ting!
Unnskyld, taco i kirka? Er det vanlig??
:)

Unnskyld, taco i kirka? Er det vanlig??
:)
Veit ikkje kva som er vanlig rundt omkring eg, men her er det i alle fall ganske fast opplegg ein fredag i månaden eller der omkring. Taco og prating og av og til får vi låne gymsalen på skulen så ungane kan springe av seg litt energi. Og så roleg samling oppe i kyrkjerommet til slutt. Kjekt at kyrkja blir brukt!

Veit ikkje kva som er vanlig rundt omkring eg, men her er det i alle fall ganske fast opplegg ein fredag i månaden eller der omkring. Taco og prating og av og til får vi låne gymsalen på skulen så ungane kan springe av seg litt energi. Og så roleg samling oppe i kyrkjerommet til slutt. Kjekt at kyrkja blir brukt!
Så flott!
Enig, flott de blir brukt:)

Så flott!
Enig, flott de blir brukt:)
Og så overtar ungdomsklubben etterpå, då må vi "gamle" og småungane gå heim. Greit med eit alternativ til å "henge på terminalen". Har biljardbord og alt! Ah, gode minner frå ungdomstida.

Største guttene er hos pappaen. Samboeren min har arbeids helg(kjører drosje) og jeg og lillemor skal kose oss. Litt på besøk på jobb hos pappaen og litt hjemme. Ska starte bortpakking av vintertøy. Men først må d vaskes og tørkes.

Vi skal på leos lekeland med venner imorgen, i dag er turn for kengubrnet og så ser vi film etterpå.
Søndag vet jeg ikke helt, mulig det blir badeland

Imorgen blir det teater å se Bærum barneteaters jubileumskavalkade og lunsj hos svigers, søndag blir rolig mulig vi må en tur å møte mormor(mamma) og bestefar som har vært på ferie..

Eldste har pappahelg. I kveld er det planlagt film og kebab. Lørdag skal minsten og jeg på en liten shoppingrunde. Søndag er foreløpig eneste planen å hente eldste.

Barnebursdag i morgen og ellers ingen planer :-)

Hotellhelg og bryllup i morra :-) lillemor akkurat sovnet så blir det tvtitting på oss, håper ho sover litt selv om det blir i samme rommet....

Back
Topp