M
Moderator Heidi
Guest
?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Unnskyld, taco i kirka? Er det vanlig??Fredagstaco i kyrkja i kveld (eg og jenta og ei venninne av ho), i morgon er det bursdagsbesøk til nevøen min, og på søndag ettermiddag/kveld skal eg på matlagingskurs (diett). Meir travel helg enn vanleg, men berre kjekke ting!
Veit ikkje kva som er vanlig rundt omkring eg, men her er det i alle fall ganske fast opplegg ein fredag i månaden eller der omkring. Taco og prating og av og til får vi låne gymsalen på skulen så ungane kan springe av seg litt energi. Og så roleg samling oppe i kyrkjerommet til slutt. Kjekt at kyrkja blir brukt!Unnskyld, taco i kirka? Er det vanlig??
![]()
Så flott!Veit ikkje kva som er vanlig rundt omkring eg, men her er det i alle fall ganske fast opplegg ein fredag i månaden eller der omkring. Taco og prating og av og til får vi låne gymsalen på skulen så ungane kan springe av seg litt energi. Og så roleg samling oppe i kyrkjerommet til slutt. Kjekt at kyrkja blir brukt!
Og så overtar ungdomsklubben etterpå, då må vi "gamle" og småungane gå heim. Greit med eit alternativ til å "henge på terminalen". Har biljardbord og alt! Ah, gode minner frå ungdomstida.Så flott!
Enig, flott de blir brukt![]()