Har dere planer for dagen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Skulle ut å ake, gå på ski men her snør det såpass mye at vi er veldig usikre på om vi får det til :p

Slappe av i sofaen med friends på tv og middag hos svigemor kl 16 :) og du da?

juletrefest med barnehagen :)

Ingen planer! Barna kommer hjem I kveld, så jeg blir vel og rydde litt, og lage en god middag/kvelds til dem kommer hjem :)

Ellers blir det tv maraton resten av dagen:p

Besøk av ei fra barselgruppa og ellers ingenting :) Hadde vært gøy å gå ut og leke i snøen, men omtrent snøstorm her, så holder oss inne :p

Jeg lå på hotell i natt etter jobbsamling, så svigers leverte knærten i morges og vi dro i svømmehallen. Nå sover han og jeg bare slapper av, slitsomt å være der for både store og små.
Etter hvert skal sambo lage burger til middag, brødene står til heving nå. Og vi skal rydde litt utav kottet som skal gjøres om til barnerom ila 1-2 mnd.

vi skulle egentlig ut på skøytebanen her oppe, men det snør så inderlig at man omtrent ikke ser bakken, så mommo til vesla har invitert på "kino" hjemme hos henne. Så da får vesla kose seg der, mens jeg bare slapper av. i dårlig form i helga :(

Skulle til ei venninne, men pga føret tar jeg ikke med vesla alene i bil;) så fyr i peisen og innekos:)

Eldste har vært i bursdag og senere tok mannen dem med og gikk på skøyter. Jeg og pus koser oss hjemme i varmen.

Back
Topp