Har dere planer for dagen?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Vi skal på kino nesten hele dagen,så på besøk til svoger og svigerinne. :)

Vi håper på å få tatt en trilletur hvis det blir pent vær, men ellers ingen store planer :)

Kino idag!:) blir nok kafé/ shopping også..været er så dårlig, så blir Inne aktiviteter:)

I dag skal jeg klippe meg og ellers bare kose meg hjemme med mann og barn. :) I morgen blir det besøk fra hele svigerfamilien.

ÅÅh kinodag idag ja.. Vi får se an været. Sambo ligger med migrene og de fire små ser TV og spiller ipad nå ivertfall, skikkelig lørdagsmorgen :) fireåringen skal til frisør ivertfall, kanskje vi drar på lekeplass og muligens Karsten og Petra på kino da, så pizza til kvelds.

Slappe av hos min mamma. Så skal min søster og hennes samboer ta med vesla til leo's lekeland mens jeg og mamma skal på sykehuset og besøke bestefar.
Så familiemiddag i kveld.

Idag er det MYE som må gjøres før gubben drar på elgjakt 1,5 uke

Tror de blir en innedag. Pga ovæder .
Tenkte pakka før me åker till Sverige på måndag

Skal en tur på senteret siden det er 25% på toys r us der :-) se etter litt julegaver. Ellers bare nyte resten av dagen hjemme, har skjedd så mye de siste ukene at det blir deilig å slippe litt mas en dag :-)

Tenkte å vaske litt hus mens minsten sover, og så må vi en tur på matbutikken. Ellers blir det bare en kosedag.:)

Idag skal jeg og lillegutt ha playdate med ei venninne og datteren hennes :) Vi må se an været litt, men enten blir det tur i skogen eller så blir det muligens lekeland :)

Skal rydde og ordne litt inne på boden vår, har akkurat ryddet bort en str av klærne til storebror, men bare slengt dem inn på boden, så må finne en boks å ha dem i :) Så skal vi kanskje ned til byen en tur :)

Back
Topp