Har dere pakket fødebaggen?

Nei. Ikke enda. Har visst veeeldig god tid tror jeg:p
 
Nei, tenkte å gjøre det etter permisjonsstart [emoji5]
 
Nope, må få svigers ut av hus og satt istand barnerommet først.
 
Begynte litt smått i dag. Har kun pakket ned klær, amme-bh og undertøy hittil
 
Skal begynne å skrive en liste, men føler jeg har veeeeldig god tid.. [emoji85]
 
Jeg føler jeg har god tid, men mannen har spurt to ganger den siste uken om jeg ikke skal begynne å gjøre den klar.. :joyful: Så helga skal brukes til å vaske litt babytøy, og forberede fødebaggen :)
 
Har bare lagt frem litt ting jeg tenker er greit å pakke ned, men må få litt fart på meg snart. Skal til Sverige på biltur om 2 uker, kan være greit å ha med bagen og bilstol i tilfelle. :)
 
Jeg har fått så mange spørsmål i det siste, og kommentarer på at jeg burde begynne å tenke på det, at i kveld skrev jeg en liste. Ett skritt nærmere, hvertfall. Er en hel måned til termin, og jeg er overbevist om at jeg kommer til å gå over, så jeg føler at jeg har all tid i hele verden. Jeg brukte et par lister jeg fant på nett, og tok vekk det jeg følte var unødvendig. Det ble mye mer enn jeg trodde, uansett. [emoji14]
 
4 uker igjen her, så bagen(e) er pakket. Jeg tok med to bodyer og busker i 50, det samme i str 56. Pysjer i begge str. Jeg vet at man kan låne på sykehuset, men koselig med eget syns jeg. Hentesett er med, også to, fordi jeg ikke har bestemt meg [emoji23]
Til meg selv pakket jeg mamkompresser (?) ammeinnlegg, to store joggebukser, t-skjorter, ammesinglet og bh, bodylotion, dusjsåpe, shampoo og balsam og truser.
To t-skjorter og undertøy til samboeren :)
 
Mulig det! Men jeg vil ha med eget håndkle

Ah Ok! Men det blir som oftest fullt av blod og gørr altså...[emoji85]

eg skal ta med babynest og ammepute denne gong, og masse klær til baby og meg sjøl. Hadde alt for lite bukser til meg sjøl og savna ein god jakke med glidelås/joggedress i litt sånn velurstoff. Så det er kjøpt inn. Ellers er det vel

- ammevenlige klær/bh(typ singlet og jakke)
- mjuke store bomullstruser
- ullammeinnlegg
- gulpekluter(til heimreise)
- toalettsaker
- snacks+farris/brus
- drikkeflaske (med tut)
- bæresjal
- strikka babyteppe
- hårstrikker!!!!
- morgenkåpe
- tørrsjampo
- maskara
- kamera
- mobillader

Pluss som nevnt
- klær til baby
- hentesett
- babynest
- ammepute

som er det viktigaste for min del. Bleier, toalettpapir, hårføner osv kjem eg ikkje til å ta med. Hadde ikkje tid til å tørke meg verken nedentil eller håret med hårføner sist, amma jo omtrent konstant, ellers gjekk eg og bar på babyen‍♀️ har aldri forstått korleis folk har tid til å lese blad, strikke eller ha med PC på barsel, men har forstått at babyar og foreldre er litt ulike.
 
Takk og pris for denne tråden. Jeg kom bare på cola og yoghurtnøtter, men spørsmålet ble så: må jeg da drikke varm cola?
 
Takk og pris for denne tråden. Jeg kom bare på cola og yoghurtnøtter, men spørsmålet ble så: må jeg da drikke varm cola?

Kjøleskap på barselhotellet i Stavanger i hvertfall, du kan jo ta med kjølebag om det er til fødsel[emoji12] eg tenker brus til etterpå, blir så kvalm av rier.
 
Back
Topp