Venter nummer 4 nå, og jeg bryr meg mindre og mindre om den berømte fødebagen for hvert svangerskap..
Med førstemann brukte jeg ukesvis på å planlegge, handle inn og pakke fødebagen - nå kommer jeg nok til å finne frem et par sett med babyklær, et par klesskift til meg selv, toalettmappa mi, mobillader og et par slippers kvelden før planlagt keisersnitt...
Med førstemann brukte jeg ukesvis på å planlegge, handle inn og pakke fødebagen - nå kommer jeg nok til å finne frem et par sett med babyklær, et par klesskift til meg selv, toalettmappa mi, mobillader og et par slippers kvelden før planlagt keisersnitt...
Angående klær til meg selv skal jeg bare ta med klær med åpning foran denne gangen, da vi lå mye med baby på brystet og t-skjorter var upraktisk for hud-mot-hud. Skal også ta med mat til mannen, da han ikke likte maten på sykehuset og nesten bare spiste kjeks i tre dager... Det første (ikke overraskende) til dårlig mage og ekstremt irritert mann. Så denne gangen skal jeg ta med noen pakker med sånn turmat du bare tilbereder med vann