Merri24
Gift med forumet
I går var vi på legevakta på ettermiddagen, ettersom snuppa hadde høy feber på fjerde dagen. Det eneste de fant var en litt høy crp, så de ville vi skulle komme tilbake senere på kvelden eller neste dag og måle den igjen. Rundt midnatt reiste vi dit igjen, ettersom feberen var oppi 40 igjen. Vi målte CRP (som hadde sunket litt), og dro hjem. Da vi nesten hadde kommet oss i seng, ringer hustelefonen.
Det var legevakta! De ville bare høre at alt var greit og om vi følte oss sikre på å ha henne hjemme om natten. Det var jo voldsom service!
Har noen av dere opplevd dette? Eller kan det hende at de har sett i min journal at jeg klaga på dem for noen mnd siden slik at fylkeslegen reiste tilsynssak mot dem??? Hmmm....
Det var legevakta! De ville bare høre at alt var greit og om vi følte oss sikre på å ha henne hjemme om natten. Det var jo voldsom service!
Har noen av dere opplevd dette? Eller kan det hende at de har sett i min journal at jeg klaga på dem for noen mnd siden slik at fylkeslegen reiste tilsynssak mot dem??? Hmmm....