Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei. Jeg hadde epidural som smertelindring under fødselen, etter fødselen har jeg opplevd sterke pulserende fra korsryggen,opp til nakken og en del trykk mot/i hodet.
Det er utrolig ubehagelig med den støt aktige pulseringen. Noen som har opplevd dette?
Lenge siden fødsel? Den blir jo satt i korsryggen, har tatt spinalvæskeprøve og da hadde jeg lignende smerter i en tid etterpå, men ikke ukesvis, kanskje 2-3-4 dager. Men vet ikke hvordan det er når det blir satt noe inn vs og ta ut væske, jeg husker jeg hadde trykkende hodeverk i en uke ish etterpå
Har ikke følt noe sånt etter epiduralen, bare mye ømhet og stølhet i ryggen i en ukes tid. Det beste er kanskje å ringe til barsel og høre, de skal jo være tilgjengelige for hjelp i 6 uker etter fødsel
Jeg har sånn pulserende smerter i korsryggen. Er det vanskelig å snakke imens det pågår? Jeg synes det er intenst, vet ikke hva det kommer av, for har aldri hatt epidural..