Har dere opplevd dette?

Linnsi86

Glad i forumet
Hei. Jeg hadde epidural som smertelindring under fødselen, etter fødselen har jeg opplevd sterke pulserende fra korsryggen,opp til nakken og en del trykk mot/i hodet.
Det er utrolig ubehagelig med den støt aktige pulseringen. Noen som har opplevd dette?

Nei, jeg har ikke merket noe etter epiduralen. Kanskje du får ringe føden og høre om det kan være en senvirkning?

Lenge siden fødsel? Den blir jo satt i korsryggen, har tatt spinalvæskeprøve og da hadde jeg lignende smerter i en tid etterpå, men ikke ukesvis, kanskje 2-3-4 dager. Men vet ikke hvordan det er når det blir satt noe inn vs og ta ut væske, jeg husker jeg hadde trykkende hodeverk i en uke ish etterpå :)

Ja jeg hadde det slik etter forrige fødsel. Jeg syntes det var så ubehagelig st det var en av grunnene til at jeg ikke ønsket epidural denne gang!

Har ikke følt noe sånt etter epiduralen, bare mye ømhet og stølhet i ryggen i en ukes tid. Det beste er kanskje å ringe til barsel og høre, de skal jo være tilgjengelige for hjelp i 6 uker etter fødsel :)

Jeg tror jeg ville forhørt meg, tilfelle de har truffet noe de ikke skal.

Jeg har sånn pulserende smerter i korsryggen. Er det vanskelig å snakke imens det pågår? Jeg synes det er intenst, vet ikke hva det kommer av, for har aldri hatt epidural..

Skal til legen på mandag, så da får jeg høre med henne hva hun anbefaler!
Veldig kjedelig om noen nerver er skadet eller noe slikt.
Håper det går over

Back
Topp