Har dere opplevd bivirkninger?

WCE

Forumet er livet
Himmelbarn
Jeg bruker nå Synarela og Menopur og er kvalm og uggen hele dagen. Æsj det er såå kjedelig :( Trodde man ikke reagerte noe særlig på de sprøytene jeg.

Ja, jeg fikk graviditetsymptomer på sprøytene ja ;)

Jeg hadde svært få bivirkninger på Synarela, med det var da jeg begynte på sprøyter (Gonal-F for min del da, men de stimulerer jo de også) at kroppen bare gikk fullstendig inn i håpløs-modus :P Kjempesvimmel, ør, vanskelig for å konsentrere meg, hodepine, migrene, muskelvondt... Så dessverre er det mulig ja :( Jeg ble bedre av bivirkningene ganske kjapt etter at siste sprøyte var satt da (men da ble jeg dårlig av overstimulering :)), så håper du slipper å gå altfor lenge på dem :)

jeg ble veldig susete i hodet av synarela, og sløv av hormonene (gikk på puregon).
Husker jeg følte at jeg på slutten av hvert forsøk var nærmest som en zombie.

Av synarela har jeg sliti med at jeg fort blir skikkelig irritert - nesten sinna, lite søvn, lette hetetokter, tørr i øynene og lite skulle til før jeg begynte å gråte. Nå som jeg går på gonal f har plagene gitt seg, men magen er oppblåst og jeg er veeeeeldig trøtt. Kunne sovi hele tiden.

Jeg har ikke hatt store plagene, har brukt puregon, orgalutran og ovitrelle.. Var litt kvalm i starten og har kjent det godt i eggstokkene de siste dagene, men har ikke vært spesielt hormonell eller hatt andre plager. Mannen mener jeg har vært litt distre da:P Forventet mer og forventet at sprøytene var vondere så jeg skal ikke klage:)

Back
Topp