Lykketreff
Gift med forumet
Murrer i mage og rygg her også litt varierende hvor vondt det er
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Varierer hvor vondt det er her også. Så er det værst om jeg har vært mye i bevegelseMurrer i mage og rygg her også litt varierende hvor vondt det er
Her er det motsatt foreløpig verst når jeg sitter stille på jobb og lite ellersVarierer hvor vondt det er her også. Så er det værst om jeg har vært mye i bevegelse
Hvordan merker du uvi? Har hatt mistanke men ingen sterke symptomerHadde så vondt at jeg ikke fikk sove natt til fredag, viste seg at jeg har uvi, noe jeg var veldig plaget med i forrige svangerskap også. M
Svie når du tisser er veldig vanlig. Evt at du må veldig ofte på toalettet men lite kommer ut.Hvordan merker du uvi? Har hatt mistanke men ingen sterke symptomer
Samme herMurrer i mage og rygg her også litt varierende hvor vondt det er
Hvordan merker du uvi? Har hatt mistanke men ingen sterke symptomer
Svie når du tisser er veldig vanlig. Evt at du må veldig ofte på toalettet men lite kommer ut.
Men man går jo ikke til kontroll så tidlig så da blir det ikke testa de første mnd?Når man er gravid er det også veldig vanlig med symptomfri uvi, det er en av grunnene til å ofre teste urinen