Har dere også mensmurringer?

Nunnemor

Forelsket i forumet
Jeg har mensmurringer med jevne mellomrom om dagen. Ikke så sterke at jeg hadde trengt Paracet, men de er liksom der. Våkner en gang hver natt av det, og kjenner det litt til og fra på dagtid. Har dere mensmurringer? Jeg er så redd for flere spontanaborter etter å ha kjempet for dette i noen år...

Hei hei. Ja jeg har også det. Og de aller fleste :) livmora vokser og man kan ikke gå utifra så det er smertefritt å lage et menneske :) Forrige svangerskap ventet jeg på mensen i to uker pga murringene , da jeg omsider tok den var den positiv før kontrollstreken kom på plass :p hehe for meg er murringene et godt tegn på at ting jobber som det skal :D

Jeg har hatt litt små tak i venstre side, ikke noe vondt bare så vidt jeg kjenner det. :-)
Lykke til, krysser fingrene for oss :Heartred

Hei hei. Ja jeg har også det. Og de aller fleste :) livmora vokser og man kan ikke gå utifra så det er smertefritt å lage et menneske :) Forrige svangerskap ventet jeg på mensen i to uker pga murringene , da jeg omsider tok den var den positiv før kontrollstreken kom på plass :p hehe for meg er murringene et godt tegn på at ting jobber som det skal :D

Takk! <3

Dette er et av de vanligste symptomene, ironisk nok :P Hatt det ved alle fire svangerskap :) Ikke full så mye denne gangen, og det må jeg si at jeg stusser litt på....så jeg vil gjerne ha det :D

Er dette spesielt i starten, eller kan det være sånn lenger ut i svangerskapet også?
Er vel spesielt i starten, men livmora vokser jo igjennom hele svangerskapet :) så man kjenner det nok :) jeg husker ikke hvordan det var etterhvert men hadde murringer lenge.

Husker jeg hadde masse av det sist jeg gikk gravid, men ingen murringer så langt på denne.
Jeg håper de kommer snart, for meg er det ett godt tegn:p

Jeg hadde skikkelig vondt en periode midt på dagen i dag. Men utover kvelden er det heldigvis blitt mye bedre :)

Jeg har hatt det veldig de siste dagene.. jeg blir livredd for at noe går galt.. Testet pos på tirsdag, og har ikke turt melde meg inn her enda :p
Har hørt og lest at murringer i mage og rygg skal være normalt, men man tenker alltid det værste :p Gratulerer med graviditeten foressten :)

• Liker
Reactions: TJ
Har hørt og lest at murringer i mage og rygg skal være normalt, men man tenker alltid det værste :p Gratulerer med graviditeten foressten :)
Takk :)
Hjelper å lese at det ikke er uvanlig.. alt man skal bekymre seg over... Nada tegn- bekymring
for mye tegn- bekymring
Mye likt som tr tegn- bekymring

Hadde så vondt at jeg ikke fikk sove natt til fredag, viste seg at jeg har uvi, noe jeg var veldig plaget med i forrige svangerskap også. M

Back
Topp