Har dere norske flagg på juletreet?

Ja, har det. Men det er mer av tradisjon enn estetikken i det...

ORIGINAL: Marlu

ORIGINAL: Ane81

Har ikke, men skulle ønske jeg hadde det. Vokst opp med det og syns det er veldig koselig! I år, som jeg endelig skal ha eget juletre, har jeg ikke funnet det i noen butikker....[&o]

plantasjen! [:D]

Åh, det skulle jeg visst litt før! Har ingen plantasjen her i nærheten, men det skal jeg huske på til neste år! Takk[:)]

ja det har vi og jeg syntes det faktisk hører med. kan ike forklare hvorfo så da skylder vi på tradisjoner..hihi

ORIGINAL: Juleskum

Absolutt ikke.
Synes ikke flagget har noe på juletreet å gjøre [8D]

Har rett å slett ikke det på men er vel helst for jeg ikke ha sånne flagg å ikke har kommet over de i no butikk så har ikke fått kjøpt heller. men klarer meg fint uten.. mamma å de har norskeflagg istede for glitter å stas[;)]

NEI, det er horribelt, synes jeg. Kun kuler i sølv og rødt her i huset. SOm all annen julepynt vi har.

Ja jula er tradisjoner. Synes ikke noe om denne nymotens julepynt, så her er det flagg på treet! [:D]

Skulle tru det siden eg har all mulig julepynt, over 150 hengepynter(kuler og engler og sånn),
gulllenker, sløyfer, 3 pakker lys, polkastenger[8D][:D]

Vi har ikke. ikke vokst opp med det heller.

flagger på kjempehøy flaggstang på flaggdager da [:D]

Ja det har vi, tradisjon hos oss:)

vi hadde det når jeg var liten, men jeg har ikke. ikke gliter heller. bare masse lys og kuler =)

ORIGINAL: kråkebolle

Nei. Synes ikke det er noe fint.
sign! svigers har forresten også [8D]

ORIGINAL: Kal-El

Nei, anser meg selv som Jordsk, ikke Norsk. Ser heller ikke helt hva Jul har med nasjonalitet å gjøre.

Sign.

Nei, syns ikke flagg har noe på juletreet å gjøre! Også har jeg aldri skjønt hvorfor folk henger glitteret fra toppen og ned[8|]
Jeg er vant til å legge det i spiraler rundt treet så det blir som snø...

ORIGINAL: kråkebolle

Nei. Synes ikke det er noe fint.

nope.. jeg synes ikke det er fint.. så har det liksom ikke noe med jul og gjøre.. det er jo en internasjonal høytid:)

Back
Topp