Har dere noengang prøvd alternativ behandling??

ORIGINAL: krezz

ORIGINAL: Sissi09

Har en mamma som driver med kvantemedisin.. Det går ut på at du blir koblet til en datamaskin og så "fikser" hun ting.. Kan ikke så mye om det siden det er veldig omfattende,men hvis en søker på nettet så finner man masse info[:D] Hun behandler hvertfall meg hver gang jeg er i Bergen.. Hun behandler knærne og ankelene mine
(vollyballskader),humøret mitt og alle hormonene som løper fritt i kroppen så jeg ikke skal ta livet av samboer til tider[:D][:D] Og så masse masse mer,og det funker og[;)] Hun behandler også resten av familien når det er magesyke eller de har oppkast og de blir som oftest kvitt det i løpet av dagen..

Ellers har jeg en tante som driver med healing,men hun holder på med siste kurset så når hun er ferdig skal hun få slå seg løs på vollyballskadene[:D]
Det har jeg prøvd!!![:D] Men merka ikke så mye til no virkning da.....[8|]

Oi, det var synd... Hva fikk deg til å prøve det?

naprapat og kiropraktor... men også tenkefeltsterapi ( der de lærer deg en teknikk hvor du skal banke på forskjellige deler av kroppen din samtidig som du tenker på det som er ditt problem) brukes mye ved fobier, flyskrekk osv... jeg prøvde det mot søvnproblemer men kan ikke si det hjalp, men jeg klarte det kanskje ikke ordentlig... det var driiiiitdyrt

ORIGINAL: Trine82

naprapat og kiropraktor... men også tenkefeltsterapi ( der de lærer deg en teknikk hvor du skal banke på forskjellige deler av kroppen din samtidig som du tenker på det som er ditt problem) brukes mye ved fobier, flyskrekk osv... jeg prøvde det mot søvnproblemer men kan ikke si det hjalp, men jeg klarte det kanskje ikke ordentlig... det var driiiiitdyrt

uff da... Kjipt at det er dyrt når det ikke virker!!!! Men hva med naprapaten da? Hva gjorde hun, og fungerte det??

Ja, healing. Flere ganger. Og som regel har det fungert fint. (Kommer litt an på hvorfor man benytter dem...)
Min far har og vært plaget av å få hekseskudd i ryggen og da har min mor ringt til en mann som vi vet om. Dagen etter har han vært helt fin[:)]

Jeg har stor tro på det alternative, ikke bare behandlingsformer[;)]

ORIGINAL: gravert

uff da... Kjipt at det er dyrt når det ikke virker!!!! Men hva med naprapaten da? Hva gjorde hun, og fungerte det??

naprapaten min forgudet jeg vel og snakket myyye om i graviditeten her inne hehe.. han er knall.. det hjalp skikkelig mot bekkenløsning... jeg var nesten ikke plaget denne gangen mot å nesten ikke kunne gå sist... anbefales ja

ORIGINAL: Myggeline

Ja, healing. Flere ganger. Og som regel har det fungert fint. (Kommer litt an på hvorfor man benytter dem...)
Min far har og vært plaget av å få hekseskudd i ryggen og da har min mor ringt til en mann som vi vet om. Dagen etter har han vært helt fin[:)]

Jeg har stor tro på det alternative, ikke bare behandlingsformer[;)]

me too... Det er viktig for meg, men det har vært sterkt nedprioritert siden jeg gikk på ungdomsskolen. Nå er det samlivsbrudd og selvutvikling som står på agendaen[;)]

naprapaten min forgudet jeg vel og snakket myyye om i graviditeten her inne hehe.. han er knall.. det hjalp skikkelig mot bekkenløsning... jeg var nesten ikke plaget denne gangen mot å nesten ikke kunne gå sist... anbefales ja

Å ja, stemmer...[;)] men hva gjør han da??

Da vi var i bulgaria ble vi kjent med en alenemor som reiste med datteren sin som var 17, hadde med seg en annen familie i tilegg.
Vi var mye sammen med de, men jeg ble skikkelig dårlig, var det hele første delen av ferien. Klarte ikke spise for jeg fikk så vondt i magen
og var helt ødelagt. Hun her dreiv med healing så hun og datra satte igang, for hu klarte ikke sitte med meg fordi hun kjente smerten min...(?)
Etterpå det så var jeg på byen for å si det sånn. Spiste mitt første måltid den kvelden/natta og storkoste meg. Var i kjempe form helt til je gkom hjem igjen til sandnes, da ble det 100000ganger værre en rier og fødselen, og det viste seg at det var gallestein.

Tok akupunktur for å bli gravid, også fortsatte jeg litt etterpå ifh til kvalmen:)

ORIGINAL: UneMi

Da vi var i bulgaria ble vi kjent med en alenemor som reiste med datteren sin som var 17, hadde med seg en annen familie i tilegg.
Vi var mye sammen med de, men jeg ble skikkelig dårlig, var det hele første delen av ferien. Klarte ikke spise for jeg fikk så vondt i magen
og var helt ødelagt. Hun her dreiv med healing så hun og datra satte igang, for hu klarte ikke sitte med meg fordi hun kjente smerten min...(?)
Etterpå det så var jeg på byen for å si det sånn. Spiste mitt første måltid den kvelden/natta og storkoste meg. Var i kjempe form helt til je gkom hjem igjen til sandnes, da ble det 100000ganger værre en rier og fødselen, og det viste seg at det var gallestein.

Tok akupunktur for å bli gravid, også fortsatte jeg litt etterpå ifh til kvalmen:)

Wow, så spennende!![:D]

For noen år siden brukte jeg så mye astmamedisiner at jeg måtte slutte som blodgiver.. Da tenkte jeg at det neppe var bra for kroppen min heller.. Jeg gikk til akupunktur i et halvt år, og siden har jeg ikke brukt medisiner. HVerken for allergi eller astma!!! Og jeg har vært allergisk hele livet! Så det funka for meg i hvertfall!
Homeopati og healing prøvde jeg etter å ha ligget med kyssesyke et års tid, men det funka nok ikke. Mannen har hatt stor nytte av tankefeltterapi mot psykiske plager, og litt hjelp av homeopat for TWAR!
Så ja, jeg har stor tro på alternativ behandling[:D]

ORIGINAL: Sissi09

Har en mamma som driver med kvantemedisin.. Det går ut på at du blir koblet til en datamaskin og så "fikser" hun ting.. Kan ikke så mye om det siden det er veldig omfattende,men hvis en søker på nettet så finner man masse info[:D] Hun behandler hvertfall meg hver gang jeg er i Bergen.. Hun behandler knærne og ankelene mine
(vollyballskader),humøret mitt og alle hormonene som løper fritt i kroppen så jeg ikke skal ta livet av samboer til tider[:D][:D] Og så masse masse mer,og det funker og[;)] Hun behandler også resten av familien når det er magesyke eller de har oppkast og de blir som oftest kvitt det i løpet av dagen..

Ellers har jeg en tante som driver med healing,men hun holder på med siste kurset så når hun er ferdig skal hun få slå seg løs på vollyballskadene[:D]

Det hørtes spennende ut... Er det pcen som behandler??

Healing er nok bra, men det er sikkert ikke alle som klarer det de sier...

Jeg blir kolblet til med bånd rundt hodet,handleddene og anklene og så går det fra pcen og gjennom punktene som ledningene er koblet til.. (Høres helt fælt ut,men det er ikke det) ellers så går det via en laser som lyser på kroppen=) Så styrer hun behandlingen gjennom pcen.. Veldig behagelig egentlig,vi har rolig musikk på,dempet belysning og så har hun tent røkelse og lagd te=) Først så kjører hun en test på hele kroppen og der kan det dukke opp ting som jernmangel,knesmerter osv osv.. Så behandler hun de.. Behandlingene går som regel over flere timer så hun behandler meg ca 1 time om gangen og så har vi pause noen dager og så påann igjen[:D]

Nei jeg har ikke så veldig tro på healing,men hun får no prøve seg.. Har noen venninner som har prøvd,men uten effekt.. [:D]

ORIGINAL: 2607

For noen år siden brukte jeg så mye astmamedisiner at jeg måtte slutte som blodgiver.. Da tenkte jeg at det neppe var bra for kroppen min heller.. Jeg gikk til akupunktur i et halvt år, og siden har jeg ikke brukt medisiner. HVerken for allergi eller astma!!! Og jeg har vært allergisk hele livet! Så det funka for meg i hvertfall!
Homeopati og healing prøvde jeg etter å ha ligget med kyssesyke et års tid, men det funka nok ikke. Mannen har hatt stor nytte av tankefeltterapi mot psykiske plager, og litt hjelp av homeopat for TWAR!
Så ja, jeg har stor tro på alternativ behandling[:D]

oi, så kjempebra da!![:D]

en naprapat er på en måte en akupunktør, kiropraktor og fysioterapeut i ett... han knekker, bøyer, tøyer setter nåler, masserer [:D]

Aha... 3 ting på en gang!! Som et kinderegg...[8D]

Soneterapi er sånn massasje/trykking på spesielle felter på foten mot diverse plager. Mora til venninna mi gjør det mot en del lokale plager som menssmerte og sånn, og venninna mi hevder at det funker [;)] Jeg fikk mot allergi da, av samme dama som jeg fikk homeopatmedisin av. Det var 2 doser med no bittesmå sukkerkuler (er sikkert noe mer avansert enn det, men veit fint lite om homeopatmedisin). Følte som sagt ikke at det hjalp stort. Kusina mi er healer, men har aldri prøvd det (vi har ikke så mye kontakt). Hun begynte med alternative "ting" som et ledd til selvjhelp faktisk, og hun har klatra opp fra grøfta på en helt utrolig måte [:)]

har gått til akupunktur før. det funka.
også har jeg fått healing. fikk det i svangerskapet faktisk. kusina mi driver med det.. og hun merket da jeg og henne sendte meldinger at jeg trengte litt hjelp... dette var akkurat da jeg hadde fått beskjed om at babyen i magen hadde noe rart med nyrebekkenet sitt.. så jeg var ganske uttafor og bekymra... jeg sa at jeg ikke trodde jeg trodde 100% på det, men det var greit å prøve. hun sa at hun kjente kroppen tok i mot mens hun holdt på. det jeg kjente var at jeg ble avslappet og svimmel... føltes som jeg svevde og snurra rundt og rundt..
(litt som når man våkner i senga morran etter en skikkelig fest og alt bare snurrer... hehe) men jeg ble så rolig og avslappet etterpå, så er helt sikker på at det funka !

Back
Topp