Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Emilieprinsessåmi
viss du da mener hiling å sånn så har jeg prøvd d. har et vondt kne å ingen behandling ser ut til å få d bra igjen. så da prøvde jeg hiling da, kunne jo ikke skade. men skal d virke så må en jo ha tru på d å d hadde ikke jeg synst bare hele greia var helt rart. men dette er jo mange år si, trur jeg var 16 17 år så hadde jeg gjort d nå kunne d jo vært at jeg hadde sett litt anerledes på d.
ORIGINAL: Cowgirl86
Tror ikke man måå tro på det med healing, men er ikke alle det funker på uansett.. Her jeg bor er det ei som driver med det! Hun er rååååå!! Har ikke gått til henne selv, men mamma har vært hos henne og flere jeg kjenner.
Hvis du tenker å prøve noe alternativ behandling så sjekk litt rundt personen o.l. så du ikke betaler masse penger hos noen som ikke kan tingene sine, og kanskje er litt mer opptatt av penger o.l[;)] (Det har nemlig mamma også gjort[8D])
ORIGINAL: gravert
ORIGINAL: Emilieprinsessåmi
viss du da mener hiling å sånn så har jeg prøvd d. har et vondt kne å ingen behandling ser ut til å få d bra igjen. så da prøvde jeg hiling da, kunne jo ikke skade. men skal d virke så må en jo ha tru på d å d hadde ikke jeg synst bare hele greia var helt rart. men dette er jo mange år si, trur jeg var 16 17 år så hadde jeg gjort d nå kunne d jo vært at jeg hadde sett litt anerledes på d.
Merka du ingen ting? Tror du på det nå da?
ORIGINAL: Klatten
Hvis man anser akupunktur som alternativ behandling så fikk jeg satt nåler i slutten av graviditeten for både det ene og det andre. Det hjalp, og han jeg gikk til var knallflink (7 års utd i tradisjonell akupunktur). Da jeg lå på KK og skulle føde fikk jeg 5 nåler i hodet for at jeg skulle få slappe av og sove ei natt før fødselen, satt av ei jordmor, men da hadde det null funksjon (som jeg kunne merke).
Tror ikke man måå tro på det med healing, men er ikke alle det funker på uansett.. Her jeg bor er det ei som driver med det! Hun er rååååå!! Har ikke gått til henne selv, men mamma har vært hos henne og flere jeg kjenner.
Hvis du tenker å prøve noe alternativ behandling så sjekk litt rundt personen o.l. så du ikke betaler masse penger hos noen som ikke kan tingene sine, og kanskje er litt mer opptatt av penger o.l[;)] (Det har nemlig mamma også gjort[8D])
Jeg tror også, som du sier, at det ikke fungerer på alle[;)] Jeg syns egentlig bare det er spennende. Har egentlig ikke noe behov for behandling nå, annet enn et verktøy for selvutvikling[;)]
ORIGINAL: Aislin
Har tatt mye akupunktur og litt soneterapi/homeopati. Den gangen jeg tok var det regna som ganske alternativt, men særlig akupunktur blir vel sett på som ganske vanlig nå. Hadde superdupereffekt av akupunkturen, det andre er jeg mer usikker på.
ORIGINAL: Sissi09
Har en mamma som driver med kvantemedisin.. Det går ut på at du blir koblet til en datamaskin og så "fikser" hun ting.. Kan ikke så mye om det siden det er veldig omfattende,men hvis en søker på nettet så finner man masse info[:D] Hun behandler hvertfall meg hver gang jeg er i Bergen.. Hun behandler knærne og ankelene mine
(vollyballskader),humøret mitt og alle hormonene som løper fritt i kroppen så jeg ikke skal ta livet av samboer til tider[:D][:D] Og så masse masse mer,og det funker og[;)] Hun behandler også resten av familien når det er magesyke eller de har oppkast og de blir som oftest kvitt det i løpet av dagen..
Ellers har jeg en tante som driver med healing,men hun holder på med siste kurset så når hun er ferdig skal hun få slå seg løs på vollyballskadene[:D]
ORIGINAL: Lilletrille
Har tatt akupunktur og det fungerte nesten med en gang. Tok det mot bihulebetennelse. Veldig deilig å plutselig kunne puste vanlig på 1-2-3[:D] sånn plutselig?
Har også en venninne som sannsynligvis har healingevner, men hun syntes det er litt skummelt enda. Så tar nok noen år før hun tar det ibruk[;)] Hvordan arter det seg da?
Jeg tror også, som du sier, at det ikke fungerer på alle[;)] Jeg syns egentlig bare det er spennende. Har egentlig ikke noe behov for behandling nå, annet enn et verktøy for selvutvikling[;)]
[:)] Jeg tror man kan få hjelp med det meste med alternativ behandling, både for egen utvikling/avslapping/avlastning osv[:D] Jeg synes også det er kjempe spennende! [:)]
ORIGINAL: marie1707
Ja en masse egentlig.. naprapat ses jo på som alternativ,gikk i slutten av svangerskapet.. Var skikkelig ille i ryggen,klarte ikke stå sitte eller ligge annet en i en og samme stilling. 3 behandlinger og jeg var mye mye bedre! I starten av svangerskapet fikk sambo fjern healing av en mann mot eksemen hans. Han skulle snart gå på healingaskole og tok ikke betalt for dette. Han er ikke kvitt eksemen,men kroppen prøvde. Fikk en enorm reaskjon (masse utslett),så ble han bedre en periode. Nå han holdt på med sambo å healet,så sa han at jeg alltid stakk innom i lyset og satt meg ned for å få litt påfyll med energi. Og det skal jeg love deg at jeg merket! Var jo SÅ trøtt i begynnelsen,og hver gang han hadde vært innom,så var jeg kvikk som bare det! Merkelig det.. Og når jeg visst nok gikk inn i lyset så merket jeg at hele kroppen ble helt slapp før jeg fikk energi. Og da satt jeg oppe i stua og sambo var nede på soverommet. Han som healet var en plass i Sverige! Han healet også en tennisalbue på sambo også forresten. Det gikk veldig kjappt og sambo sa han kunne kjenne at han holdt på med armen hans. Sprøtt men sant.
Tanta mi healer litt innemellom også. Tok hodepinen min en gang over tlf. Kjente at hun jobbet med hodet og at hodepinen ble dratt ut liksom. Så sånn er det..[:)]
ORIGINAL: Sissi09Det har jeg prøvd!!![:D] Men merka ikke så mye til no virkning da.....[8|]
Har en mamma som driver med kvantemedisin.. Det går ut på at du blir koblet til en datamaskin og så "fikser" hun ting.. Kan ikke så mye om det siden det er veldig omfattende,men hvis en søker på nettet så finner man masse info[:D] Hun behandler hvertfall meg hver gang jeg er i Bergen.. Hun behandler knærne og ankelene mine
(vollyballskader),humøret mitt og alle hormonene som løper fritt i kroppen så jeg ikke skal ta livet av samboer til tider[:D][:D] Og så masse masse mer,og det funker og[;)] Hun behandler også resten av familien når det er magesyke eller de har oppkast og de blir som oftest kvitt det i løpet av dagen..
Ellers har jeg en tante som driver med healing,men hun holder på med siste kurset så når hun er ferdig skal hun få slå seg løs på vollyballskadene[:D]