Har dere noen som stiller opp?

Mine foreldre kan som regel stille opp på kort varsel. Jeg regner med at ungene er hos dem når babyen kommer.

Svigermor kan passe, men må som regel ha beskjed god tid i forveien. Hun passer som regel sin datters barn mye mer enn våre.
 
Vi har ikke tenkt på hvem som skal passe snuppa under fødselen ennå. Men jeg rekner med at svigermor har tenkt på det. Hun er som regel alltid forberedt, og det virker ikke som at hun tror jeg har noen på min side som kan passe også innimellom. Jeg har mamma jeg kan spørre også. Og så har jeg 5 søstre som er flinke å passe.
 
Mannen er med på fødsel og er en enormt god støtte :) begge de kommende besteforeldre - parene gleder seg enormt og stiller opp på kort varsel om det skulle være noe :)
Har også egne og mannens søsken som alle er voksne som tar I et tak dersom det skulle være nødvendig. Vi er heldig <3
 
Kjæresten jobbar i Nordsjøen, og kjem heim frå jobb 4 dagar før termin, håpar han rekk det, spesielt sidan det er første ungen ☺ Elles bur foreldra mine ca 10 min unna med bil, men mamma har ikkje førarkort.
 
Har samboer, våre foreldre og noen gode venner som stiller opp. Vi gjør det samme for de om det er noe. Har også søsken på begge kanter :) Nå fikk vi en prøvelse på dette, for samboeren min ble haste operert i magen, og får ikke gjøre noe på 8uker. Og jeg får ikke løfte tungt bga graviditeten og bekkenlåsning. Da har svigerfar kommet å ordnet ved, vi har fått middager hos foreldre og hjelp til vår 4.åring. Har og venner som har hvert med meg på tur for handling og bæring.Setter så stor pris på dette <3 Men som sagt gjør vi dette igjen for alle våre nærme når de trenger hjelp også :)
 
Er så heldig å ha både mine foreldre og besteforeldre bare ti min unna og de er klar til å stille opp :) Hannes foreldre kommer nok også til å hjelpe til, men de bor litt lengre vekke, ca 30min, og har en del små barnebarn fra før. Familien på min side er veldig sammensveiset og blir første oldebarn, så kommen nok til å få mye oppmerksomhet fra mine tanter, onkler og søskenbarn.
 
Samboer :) satser alt på at han ikke er på havet når det skjer mn turnus ser lovene ut! Ellers en mamma som allerede har søk ferie i terminuke og to uker etter :) veldig heldig❤️
 
Last edited:
Mannen min trør til som bare det nå under graviditeten og selvsagt under fødsel. Foruten ham har jeg foreldrene mine samt brødrene mine med familier som alltid stiller opp når det trengs :)
 
Har gubben som skal være med på fødselen. Siden begge svigerforeldrene mine er døde og gubben kun har en bror i byen å spør så har vi ikke så mange på hans side til å lene oss på. Men foreldrene mine som bor ca 25 min unna med bil stiller gladelig opp som barnevakt osv når det trengs. Og de skal ha mini når fødselen starter og vi må på sykehuset
 
Mannen er ikke like interessert denne gangen og føler ikke har bryr seg like mye. Men har moren min ☺
 
Samboeren min ska vær med på fødsel :) Tru mamma passe ungan når fødselen starte. Hvis ikke ungan allerede har forri på ferie te fedrene sine :) ellers så regne æ med at svigerfar stille opp eller bestevenninna mi :) tiden får vise :)
 
Back
Topp