Har dere noen som stiller opp?

Cesk88

Forumet er livet
Sensommerbarna 2016
Uavhengig om man har mann, samboer, kjæreste eller er alene. Har alle her på juli noen som stiller opp for dem før og etter fødsel???
 
Mannen min, ellers er det min mor som stiller opp, bare synd ho e 6 timer unna med bil... Svigermor e for opptatt til å passe svogeren min sine barn så ho orker ikkje passe våre barn.. Litt usikker på ka vi skal gjøre når fødselen skjer... :(
 
Mannen min, ellers er det min mor som stiller opp, bare synd ho e 6 timer unna med bil... Svigermor e for opptatt til å passe svogeren min sine barn så ho orker ikkje passe våre barn.. Litt usikker på ka vi skal gjøre når fødselen skjer... :(
Tror du ikke hun vil stille opp når det skjer?? Synd at det skal være slik :(
 
Tror du ikke hun vil stille opp når det skjer?? Synd at det skal være slik :(

Helt ærlig? Nei... Ho orket ikkje passe de når vi skulle på oul så måtte reise aleine siden elste var heime med feber... Syns det e så smålig av ho.. Og så skal det nevnes at svogeren min har barna annenhver helg.. Vi har de 100% av tiden
 
Ja, samboeren er med på fødsel:) han kommer nok til å begynne å jobbe rundt da, vært hjemme et år. Husker det var litt tungt i starten sist, jeg våken døgnet rundt og sliten som en klut og han utslitt etter jobb. Mesteparten av energien går til baby da.. vi har også lett tilgjengelig barnevakt til fødsel, heldig!!:)
 
Helt ærlig? Nei... Ho orket ikkje passe de når vi skulle på oul så måtte reise aleine siden elste var heime med feber... Syns det e så smålig av ho.. Og så skal det nevnes at svogeren min har barna annenhver helg.. Vi har de 100% av tiden
Ikke godt når det er slik!!
Har dere ingen nære venner eller noe som kan ha de når det skjer? Eller kanskje din mor kan være hos dere en periode når fødsel nærmer seg?
 
Ja, samboeren er med på fødsel:) han kommer nok til å begynne å jobbe rundt da, vært hjemme et år. Husker det var litt tungt i starten sist, jeg våken døgnet rundt og sliten som en klut og han utslitt etter jobb. Mesteparten av energien går til baby da.. vi har også lett tilgjengelig barnevakt til fødsel, heldig!!:)
Så bra :)
 
Helt ærlig? Nei... Ho orket ikkje passe de når vi skulle på oul så måtte reise aleine siden elste var heime med feber... Syns det e så smålig av ho.. Og så skal det nevnes at svogeren min har barna annenhver helg.. Vi har de 100% av tiden
Dårlig av henne. Bare å slutte å regne med henne da.. veldig trist:/
 
Ikke godt når det er slik!!
Har dere ingen nære venner eller noe som kan ha de når det skjer? Eller kanskje din mor kan være hos dere en periode når fødsel nærmer seg?

Jo tenkte eg skal alliere meg med flere venner, e jo midt i sommerferien så e ikkje sikkert alle kan :) + eg ska spørre min mor om ho kan komme ned dersom det blir sånn at eg blir satt i gang :)
 
Jo tenkte eg skal alliere meg med flere venner, e jo midt i sommerferien så e ikkje sikkert alle kan :) + eg ska spørre min mor om ho kan komme ned dersom det blir sånn at eg blir satt i gang :)
Det høres bra ut :)
 
Har samboeren min :)
Har også en bestefar som bor to min unna som kanskje skal passe mini og faren min og stemor kommer hjem på ferie (fra USA) for å være der til baby kommer så han kan også evt passe mini :)
Har også en tante m/fam og en onkel innen 30 min som sikkert kunne stilt opp om vi spurte om hjelp.
 
Har sambo som skal være med meg på fødsel og foreldrene våre og mine søsken stiller opp om det trengs.
 
Har mannen som skal være med på fødsel, også har jeg søster og mor som gjerne hjelper til bare jeg spør:)
 
Min mor stiller nok opp og tar barna under fødselen, men utover det må jeg nok klare meg selv. Har aldri hatt noen som kan stille opp og hjelpe til i hverdagen, de er så opptatte med sine egne liv... :wacky:
Minste min har jo vært så lite hos bestemor at hun nekter å reise dit, hun er 5.
Bestemor bor 15 min unna med bil så det sier litt om prioriteringer på unge bestemødre med egne liv.
Men finner nok ut av det :)
 
Min mor stiller nok opp og tar barna under fødselen, men utover det må jeg nok klare meg selv. Har aldri hatt noen som kan stille opp og hjelpe til i hverdagen, de er så opptatte med sine egne liv... :wacky:
Minste min har jo vært så lite hos bestemor at hun nekter å reise dit, hun er 5.
Bestemor bor 15 min unna med bil så det sier litt om prioriteringer på unge bestemødre med egne liv.
Men finner nok ut av det :)
Håper det :) synes ingen skal stå alene.
 
Er nok veldig heldig når jeg tenker på det.

Kjæresten blir med på fødsel.

Mamma er overivrig på å stille opp på alt, og søsteren min kan jeg også spørre om det er noe.

Vi bor 100 m unna svigers og familien til broren til kjæresten, som alle stiller opp.

Kjæresten har også supert samarbeid med moren til sønnen, så vi ordner det nok sånn at han drar dit hvis fødselen setter igang i vår uke. Og han er gammel nok til å være hjemme alene en kveld også, og kan jo gå til familien borti gata. Så ikke noe problem med pass, mange muligheter.
 
Ja, jeg har mannen min ❤️ og hele familien og svigerfamilien. Mannen stiller opp til gangs allerede. Gjør alt her hjemme!
 
Back
Topp