I morgen skal jeg i kirken, på julebesøk og levere gaver, på gravstedet og bake konfektkjeks 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kos deg på julebord i dagVaske og rydde en siste gang i dag, og så kose oss med god mat og hverandre i kveld
I morgen skal vi vell slappe av på formiddagen før gutta blir alene hjemme mens mor drar på julebord med venninnegjengen![]()
Gutta bestilte mer kransekakestenger og sjokoladekjeks. Mulig det blir noe mer også.
Det hørtes ut som en god plan, sånn blir det ikke herI morgen skal det KUN slappes av![]()
Så kult med akedag , det skal viha i julen ogsåI fag har vi hatt ake kose ute dagi morgen rydding vasking middag hos svigers så kino på kvelden
nå er det snart taco
![]()
hurra for det detNå er jeg ferdig![]()
Vi skal også rydde i dag, + levere pakkerI dag har vi reist rundt å levert pakkerI morgen skal vi rydde og ordne hjemme, og prøve å rekke å farge håret mitt
![]()
Fikk du sett Harry potter?Har handlet de siste julepresangene i dag så da gjenstår bare innpakningeni morgen skal vi på fambesøk og spise julegrøt og pakke til vi skal dra på juleferie på mandag
i kveld skal gubben på byen så satser på at mini sovner raskt så jeg kan se på Harry Potter i fred
![]()
![]()
Ja og ny versjon i år var veldig bra. Guttungen lo så fæltDet teateret er så koselig
Ja så det var nytt i år, så bra han koste segJa og ny versjon i år var veldig bra. Guttungen lo så fælt![]()
JeppFikk du sett Harry potter?