Har dere noen planer for helgen?

Hittil har vi saget ned tre i skogen og hentet hjem, og ryddet garasjen (stod et stilas og masse styr som gjorde at vi kun fikk plass til en bil). Så blir det husrydding nå :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mannen skal på julebord i kveld og vi jenter skal kose oss hjemme :-) i morra skal han jobbe før det blir kaffibesøk hos mi søster :-)

Vaske og rydde en siste gang i dag, og så kose oss med god mat og hverandre i kveld :)
I morgen skal vi vell slappe av på formiddagen før gutta blir alene hjemme mens mor drar på julebord med venninnegjengen :)

Har vært syk, så energinivået er på bunn. Og siden vi ikke skal feire hjemme stresser jeg ikke så mye med å få det julefint.
Junior er noen timer hos bestevennen i dag, og skal feire tidlig jul hos faren og farmoren i morgen, så jeg stuller rundt her hjemme med litt husarbeid og litt sløvings og litt rekonvalesens. :)

I fag har vi hatt ake kose ute dag ;) i morgen rydding vasking middag hos svigers så kino på kvelden :) nå er det snart taco :)

Pakke inn resten av presangene :-)
Rydde bitte litt til og kose oss masse... Skal prøve å få til en grilltur ute i morgen :-D :-D

Har handlet de siste julepresangene i dag så da gjenstår bare innpakningen :-) i morgen skal vi på fambesøk og spise julegrøt og pakke til vi skal dra på juleferie på mandag :-) i kveld skal gubben på byen så satser på at mini sovner raskt så jeg kan se på Harry Potter i fred :p :D

Har bakt dobbel porsjon med rundstykker i dag, og hatt besøk av mamma. I morgen skal vi rydde litt, og så tenkte jeg at jenta mi og jeg skulle lage havreflarn og risboller. Mulig det blir en tur til svigers og. På mandag må vi pakke inn alle gavene slik at de er klar til utlevering på lillejulaften. Samt se over fintøyet og vaske litt av det sikkert. På lillejulaften skal lillesnuppa være med meg på sykehuset for en vektkontroll av babyen i magen. Så blir det besøk til de vi skal levere gaver til. På ettermiddagen kommer sambo hjem fra jobb, så da skal vi kose oss med god kvelds og juletrepynting. Tror vi skal få dagene til å gå ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hogger du i egen skog?:)
det ene er hogget i min skog, det andre får je vel krype til korset å si at je hogg i naboen sin, men den skogen er ikke pleiet, så det er absolutt ikke noe som skal bli tømmer, og buska sto kliss inni veien min så den hadde ikke fått vokse opp likevel :p

Back
Topp