Har dere noen Ideer!??

entil?

Forumet er livet
Jeg skal i bryllup i midten av mai..
Da er det altså 5 uker til termin og vil tro at jeg er litt større enn det jeg er nå..

Har hatt en kjole i skapet som jeg trodde ville være perfekt til å ha på seg, MEN!

den er ALT for liten på puppene..

TAKK GUD for at jeg prøvde deg da.. Og ikke tok det for gitt at den passet..

Noen som har noen tips til hvor mn kan få tak i kjoler som er litt "finere" enn vanlig?

Bilder med takk, gjerne steder hvor jeg kan gå å prøve..

Ja, takk for tips her og!
Jeg skal i konfirmasjon, en jubileumsfest og så har vi 17. mai før jeg skal føde.
Så kjole/finklær trengs! [:D]

vanskelig med steder å prøve da[8|] synes ikke d er mange muligheter da...

ORIGINAL: MalleleoTrådstarter

Ja det er det!
liker å prøve tingene før jeg kjøper, men ser jo at det kan bli et problem!??

enkelte klær blir så "telt" lignende når man er gravid..

Hvor var det du kjøpte de klærene du kjøpte til bursdagen!??

Mitt råd er å finne en tunika i en vanlig butikk som kan brukes [:)] For fine mammakjoler tror jeg nesten ikke finnes [8D]

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Mitt råd er å finne en tunika i en vanlig butikk som kan brukes [:)] For fine mammakjoler tror jeg nesten ikke finnes [8D]

Syntes de fleste mammaklær har så ekle stoffer.. sånn kjip bomull.. Ihvertfall toppene.. Masse mønster og farger..

Men blir det fint nok med tunika da?

ORIGINAL: 1100

ORIGINAL: MamsenTilLucas

Syntes de fleste mammaklær har så ekle stoffer.. sånn kjip bomull.. Ihvertfall toppene.. Masse mønster og farger..

Men blir det fint nok med tunika da?

Du kan jo se på disse da [:)]

http://linuslotta.com/no/mammaklær/klær/8/&qSizeGroup=88

Men du kan helt sikkert få kjøpt en fin tunika [:)] Jeg kjøpte meg en som jeg hadde i bryllup i januar, skulle jeg ikke brukt den selv i juni, kunne du fått lånt den [;)]

Her var det jo masse flotte kjoler..
Kanskje jeg bare skal ta sjansen på bestille fra nett...

ORIGINAL: 1100

Her var det jo masse flotte kjoler..
Kanskje jeg bare skal ta sjansen på bestille fra nett...

[:)] [;)]

http://www.motherhood.com/

der bestilte jeg[:)]

Jeg var innom en brudesalong sist helg for jeg skal i bryllup i slutten av juli.. kikka på litt andre kjoler der også og de hadde noen superfine som hadde vært perfekte under graviditet.. veldig søte også:) men kommer jo litt an på hvor mye penger du vil bruke. Men er jo kos å være litt fin i bryllup

og noen av de har god plass til mage og fortsatt fine uten mage også..Lurt!

Skulle hatt en pen kjole selv. 17 mai kommer jo og så skal vi i bryllup den 22 mai. Men jeg håper å føde 21 mai, så jeg slipper [;)][8D]..

Men en får vel titte litt når tiden nærmer seg. Har ikke råd til å kjøpe så mye nå, så spare den som spare kan;) hihi.....

sitter faktisk å leker med tanken om å sy min egen kjole..
Lurer på om jeg klarer det??

Det klarer du sikkert
Sy en helt enkel en.. Kjempefint

jada[:D] d klarer du! vil du se min som jeg sydde da jeg var 16 og brukte på nyttårsaften 36 uker på vei?? du må[8D]

har name it mamma klær?
hmmm

jada[:D] d klarer du! vil du se min som jeg sydde da jeg var 16 og brukte på nyttårsaften 36 uker på vei?? du må[8D]

Herlighet så flink du er da!!
Har du mønster til den?? Var noe slikt jeg tenkte nemlig..

Back
Topp