Har dere noen helgeplaner?

Egentlig ikke, kanskje jeg bør lage noen :rolleyes:

Pusse opp noen møbler, og venninnekveld.. Noe som er etterlengtet nå! ☺️ ellers har jeg ikke planer, bare kose med lillegullet❤️

Kalenderen er tom gitt! Burda fått malt i stua nå da. Har hatt denne prøvefargeflekken en stund...

ImageUploadedByBV Forum1433498598.646744.jpg

yngste fikk fri fra bhg i dag så hun har hatt picnic i dag og nå er hun ute sammen med pappan og onkelen sin. I morgen er det kretsturnstevne for eldste som pappan blir med på og på søndag skal klassen hennes på tur. :-)

Jeg er på vei til Oslo før å spise lunsj med søsteren min. I kveld skal vi grille og skåle i vin. I morgen skal vi pakke, pakke og kjenne på sommerfuglene. På søndag drar vi på ferie:D

Vi skal på hytta i helga, skal bli godt å slappe av litt ekstra :) Bare synd det er spådd regn :p

Jeg har også alltid likt varme farger, men nå heller jeg mer mot de kalde.

Ja, d er in d nå skjønner du :p

Stua har varme farger, resten av huset har kalde farger. Jeg liker kalde farger best fant jeg ut etter at stua var ferdig :p
Svaret over :p

Sambo er bortreist, så jeg skal kose meg alene hjemme med mini. Uten å måtte rydde opp etter ham hele helgen. :p Skal besøke min mormor når mini våkner nå. I morgen får vi kanskje besøk av søsteren min. Da blir det sikkert en tur til svømmehallen.

Jeg har også alltid likt varme farger, men nå heller jeg mer mot de kalde.

Vi har totaltenovert huset, så de to romma som ble tatt først (stue og bad) ble tatt før jeg hadde noen "smak" mtp interiør. Jeg visste ikke hva jeg likte. Så nå er stua varm og resten av huset kaldt. Og badet har heeeelt feil fliser og interiør mtp hva jeg ønsker meg. Svarte store fliser på gulvet med for lys fug og hvite store fliser på vegg med for mørk fug. Svart høyglans innredning..

Ikke helt d jeg liker nå..

Back
Topp