Har dere noen helgeplaner?

Blir bare avslapping i helga :) snuppa skal være hos bestemoren sin litt idag, så hun kommer ikke hjem før ikveld. Og imorgen skal hun til pappan sin og ligge der til søndag.. Så blir barnefri og kjærestekos! :) :P

I morra skal det bøtte ned!!! Så da satser jeg på boller ig kakao:p
Søndag må vi få ordnet litt i Hagen.

Akkurat nå har vi besøk av svigermor og mannen. Vi feirer bursdagen til frøkna som ble tre år i dag.
Og så er det "stoppested verden" arrangement denne helga, så dit skal vi sikkert begge dager

Var på fest med jobben igår :) har ellers ingen spesielle planer for helgen, regner med vi tar oss en liten tur ut i det dårlige været. Og imorgen er det grilling hos svigers :)

Skal på kinodate med mannen i kveld, og får besøk i morgen:) Snuppa er hos pappaen sin i helgen,så vi skal ha kjærestetid i kveld:)

Tror vi skal rote oss ned til en kunstutstilling i byen her - ellers må vi ha tak i støvler. .. sommer liksom...

Jeg skal jobbe. Servere i et bryllup på en herregård i kveld. I morgen har jeg fri ♡

Idag er jeg alene med frøkna så vi skal kose oss ute i sandkassa og kanskje trille en tur. Vaske hus står også på planen så det må vi også få gjort :) Imorgen får vi middagsbesøk og skal lage falafel, det gleder jeg meg til :) har også begynt å male i kjellern så det blir nok kveldskosen min ;)

I går var jeg og mannen på date. Drakk drinker i sola og spiste deilig middag.

I dag har vi vært å gått tur i parken med frøkna og på lekeplassen.

I morgen skal vi til en fornøyelsespark og kjøpe noen bryllupsgave.

Back
Topp